2011/05/19

Mane 'n Tail美國箭牌 - 草本滋潤鎖色又鎖水

因為我睇錯左交文日期,人地寫10日我睇左10號......
所以遲左好多先出文,真係10萬個sorry~
而且今次d相未必影得咁好,一路洗頭真係好難兼顧影相....哈哈~

今次好開心係Bonjour Cosmetics facebook page抽中左Mane 'n Tail美國箭牌既洗頭水~
成日聽人講有幾好用幾好用,今次終於可以親身試下啦^^
我中左既係草本滋潤系列~

2支個樽蓋都係"拍"開,都幾方便~不過如果有泵裝就梗加好啦~

未用之前,我d頭髮同禾乾草其實真係冇咩分別,左堯右堯,總係唔聽話~
染過、電過,五勞七傷.....甩頭髮都甩得幾多下.....

先介紹一下草本滋潤洗髮露 ($ 88 / 355ml)
含天然草本精華及水解蛋白配方等天然護髮元素,集中修復因電染或負離子而受損的鱗狀表層
有效減少秀髮開叉、折斷、毛燥及掉髮等問題,配方專為電染髮質而設,獨有鎖色鎖水功效
以營養為本,不含藥性,適合每天使用。
吱出黎係藍藍綠綠咁既色~我長髮到腰,所以用既份量多小小~

洗果時好大陣椰子味,好好聞~
唔知點解,用第一次時候卒極都係得相入面果小小泡~
不過過第二次時用小小都可以起到好多泡~
我覺得用佢好似洗2次好d,感覺上有泡泡乾淨d~

而草本滋潤護髮露 ($ 88 / 355ml)
含天然草本精華、維他命A、維他命B等護髮元素,富含水解蛋白配方,減少掉髮
獨有鎖色鎖水功效,專為電染髮質而設,集中修復因電染或負離子而受損的鱗狀表層
減少秀髮開叉、折斷及毛燥煩惱。
吱出黎同洗頭水一樣顏色,一樣味道,不過就杰小小~一般護髮素質地~

洗完頭之後,我跟佢既指示 ,將護髮露放到掌心,加水起泡,
再擦到頭髮上,再用清水洗淨。
不過我就按摩左髮尾3 mins先過水,希望可以重點修護一下~

由於我睇錯日期,所以我唔止用左10日,可以試得更加真~哈哈~
計計下,我用左差唔多3個星期,隔日洗頭,我諗都有用左10次左右~
好鐘意佢陣椰子味,洗完頭真係好香,仲keep到一日~
而效果方面,用左佢頭2、3次都唔覺得有咩變化~
用到5、6次左右,開始發現d頭髮好似軟身左,聽話左,
而且仲有難得既光澤,不過改善甩頭髮方面就唔係咁明顯~
唔會唔甩,係甩小左小小既~希望用多幾次之後連甩頭髮都可以改善埋啦~

沒有留言:

發佈留言