2011/05/17

ESPRIQUE Make Dramatic - 塗抹一瞬,幼化無限魅力~



星期日好榮幸可以出席ESPRIQUE 「MAKE DRAMATIC」魅幻彩妝班~
好開心朋友仔celia都一齊去,有個伴玩都玩得開心d^^

今次活動主要都係介紹ESPRIQUE新出既產品~外觀真係好靚、好吸引呀~

新品有Eye Dramatic - ESPRIQUE Blend Dimensional Eyes (Shiny)

一共有5隻色,5隻都係用常既顏色~總有一款會鐘意^^

5隻都好輕易出色,同埋好鬼閃~~~~

而Lip Dramatic -  ESPRIQUE  Aqua Drape Rouge都好吸引

一共有10隻色~隻隻都有特色~

試色~~~好顯色,最好係搽上咀唔會痴笠笠~

最後就有Cheek Dramatic - ESPRIQUE  Melty Fix Cheek 

一共有4隻色,橙系、粉紅系都有~

輕輕一搽,都已經好上色,同埋都幾滑下~

自己詆完一輪之後~活動就正式開始~
大會就請KOSE專業化妝師DOBASHI OSAMU為我地示範新產品既用法~
化妝師個樣超似吳建豪~哈哈~

仲示範One Stroke的使用方法,方法好簡單~
只要用眼影棒混和3色眼影,之後掃上眼簾~咁就搞掂~
真係零技巧,唔駛一分鐘就化好一對眼~岩哂趕時間既我~

化完眼,用埋新出既 Melty Fix Cheek 胭脂膏~
用既方法都係好簡單~上完哂粉直接搽上權骨位就得~
想佢出黎自然d,搵手指暈開,咁就有白裡透紅既感覺啦^^

之後用左Aqua Drape Rouge 唇彩搽埋咀仔~
五分鐘就化好一個簡單快捷既彩妝啦~

化妝示範完之後,各位bloggers可以出去俾化妝師化妝~
同時都準備左下午茶俾我地享用,真係好貼心呀~

活動尾聲,可以同化妝師影相留念~
2位化妝師都係好高大,幾靚仔ga~哈哈哈哈~

最後大會仲送左新產品俾我地用tim呀~
我抽中左藍綠色既眼影~自己都未試過用呢d色~今次開始慢慢試~
而胭脂膏就係平時常用既顏色~好岩用~
今次活動學左好多野~真係好開心呀!!

沒有留言:

發佈留言