2011/05/17

Biotherm Aquasource五層水透,讓肌膚水潤到底~

上星期有幸再一次出席biotherm既event~
今年aquasource出到升級版~代言人都換左做楊丞琳~所以去了解下同舊版有咩唔同~

當晚由biotherm同事介紹左好多aquasource既背景、產品既轉變~
最勁係提到佢係全球每八秒就賣出一樽~我都係其中一個支持者黎ga~
到2011年,aquasource推出全新升級版,同舊版有咩唔同呢~

溫泉水潤保濕系列以革命性的保濕成份「甘露醣」,突破表層補水,
滲入第五層肌膚深度補濕~

再結合溫泉有機活性因子「PTP」,即時為肌膚降溫,發揮持久保濕功效~

除左平時常見既綠色之外,其實仲有for 乾性肌膚既粉紅色~
我係混合性,所以多數用綠色,但買果時我都會問ba小姐拎粉紅色既sample~
因為可以係冬天太乾果時用粉紅色,就梗加保濕啦~

活動完左,送左樽升級版既aquasource溫泉保濕凝膠 & 最新出既BB cream俾我~

新版睇係黎只係得外表唔同左,氣味一如以往,好清新既花香~我鐘意~

質地都係gel狀,搽上係涼涼地好舒服~用既份量唔駛好多都夠推全面,
我習慣夜晚就搽多小小當sleeping咁敷,訓醒塊面會好滑~
而朝早,就薄薄搽一層就夠,搽得太多化妝會有擦膠碎反而冇咁好~
總括黎講,新版都係一如而往咁好用~
350蚊一樽我可以用到2至3個月~除返開一d都唔貴,
以我經驗,如果近住節日多數會有set裝,有埋洗面膏、爽膚水加保濕凝膠都係五百幾蚊~
一set買真係好鬼抵~ 真係值得推介俾大家~

沒有留言:

發佈留言