2010/10/05

Erno Laszlo - 貴得有價值 ^^


早牌睇雜誌見到呢頁俾佢吸引左~一來佢支野好靚~
二來佢大大隻字寫住Laszlo blue = perfect skin~係咪真係咁勁先~
不過一望價錢有d卻步....哈哈哈哈

估唔到係第2日就收到bl電話抽中我試~因為有一百個開心^^
今次試既係佢~水漾藍藻眼部緊緻精華 HK$ 920 15ml 獨特加入深海中的Spirulina Maxima 巨大螺旋藻,並以高科技突破性釋放潛藏逾70種養份,
全面發揮營養緊緻眼部肌膚、撫平眼袋、減退及預防幼紋之效果,高效活化細胞,促進膠原生長,增加眼部肌膚彈性
更具高度滋潤鎖水效能,營造飽滿細嫩肌膚,令眼部肌膚更見活力光采。
清爽質地,快速滲透,為眼部肌膚作全效緊緻幼嫩修護

到手後急不及待拆黎睇睇~我以為15ml應該幾細支下~但都唔細支喎~好重手下~
藍色方方正正既外型都幾好揸手,透藍色真係好特別~~~淨係外表都好得我歡心^^

而按位就係銀色,圓形好好按,按一下份量就岩岩好~好方便~

支出黎就係gel狀,呈淺藍色,不過我屋企係黃色所以影唔到出黎tim~
而質感就稀稀地好似水咁,搽上去好快就吸收左~一d油既感覺都冇~勁正!!

其實有一樣野都值得讚下,就係佢既說明書有中文,好多產品都冇中文說明書~有時真係唔知有咩用~
而家咁一睇就明~更加了解到自己用既產品係有咩好處,幾好呀~

未用之前,我個黑眼圈同眼袋都ok勁下,就算化左妝都仲睇得好清楚....

用左佢一個多星期,冇化妝影,都覺得個黑眼圈淡左好多~
眼袋位都緊緻左~~~真係好勁!!用左一個星期就有效果~~~
好期待再用落去可以消滅到我個黑眼圈同眼袋!!!
雖然佢價錢真係唔平,不過好小眼部精華會咁快有效果睇得見~
而且佢一小點都夠用一對眼~15ml都可以用好耐~所以用哂都值得考慮買返支呀~

沒有留言:

發佈留言