2010/10/08

做準新娘的好處^^orlane魔法護膚旅程~

仲有一個月就結婚~真係越黎越忙....一頭煙.....
不過做準新娘都有好多好處~計之前參加左有減肥腰帶之後~
今次就參加左orlane舉辦既ORLANE帶您投入LIGHTBOX魔法護膚旅程!!聽個名就覺得好勁啦~~~哈哈~佢抽8個人,好好彩抽中左我呀!!!!
中左之後我就book時間做左一次專業指導~
其實係即場用教我點用個set野~~過程都好relex呀~~ba姐姐仲好好~
走果時就俾左一set LIGHTBOX魔法護膚我啦~

有眼膜2對,面膜粉2包,面霜一盒~eye gel一支^^
佢用既過程都好方便~只要7分鐘就ok^^

第一部只要貼好眼膜~~~~

之後就敷mask~佢個mask好得意ga~
將一包粉溝入個lotion到╴咁佢就會變左mousse狀~敷7 mins就得ga啦~好方便~
因為我岩岩俾ba姐姐敷左一次,所以冇開到俾大家睇啦~sorry sorry~~

最後一個步驟就係搽返個面霜就得~我好鐘意佢陣味~~好清香~~~
不過笠左小小~ba姐姐話等天氣再凍d用會仲好^^
總括講set野真係好方便~好易用,用完之後真係滑左~用埋好似光澤左~
之後再化妝都貼服左呀~~~正~7分鐘就搞掂~最岩我咁懶既人~哈哈

除左個lightbax之外,仲送左一set travel set俾我^^

仲有一個好靚既化妝袋tim呀^^

ba姐姐再私人送多支eye cream sample俾我~
今次真係滿載而歸呀~~~~~好開心!!

沒有留言:

發佈留言