2010/10/15

Origins make me Difference - 親身見証復活草威力~


上星期參加左origins舉辦既workshop~
我好早就去到^^~仲見到一d好熟面口既bloggers~
今次係workshop試左好多origins既產品~不過唔續樣講啦~哈哈~

成個workshop我對佢最有興趣~佢就係Make A Difference肌膚再生修護晚霜入面有既其中一樣野~
佢叫復活草~~復活草是一種遠古時代已經存在的長生品種植物。
係沒有水的環境下會捲作一團,就算本身已經喪失98%的水份仍能生存數十年,遇水時則迅速生長和回復原貌。
透過它的神奇再生本能,幫助肌膚有效維持角質層細胞水份,提升肌膚的自我修復能力,保持細胞水份平衡,使肌膚回復凝潤飽滿。
係workshop入面我地加d水俾佢︿等一陣佢又真係由一舊野咁打開返,真係好神奇!!
真係好想拎一舊返屋企慢慢玩~哈哈~

而今次workshop後我地就拎左Make A Difference肌膚再生修護晚霜返去試~
跟據官方介紹:
全新Make A Difference™ 肌膚再生修護晚霜除了沿用擁有神奇再生能力的經典修護成份復活草(Rose of Jericho)萃取
及強效抗乾旱成份海扇藻(Padina Pavonica)之外,更加入全新成份-月見草複合配方(Evening Primrose Complex),
重整肌膚原始的生理節奏,強化肌膚晚間的自我復原及鎖水能力,
修護受損細胞,強化天然保濕屏障,防止水分流失。」

扭開蓋仲有一塊膠蓋執住,我鐘意夠衛生^^
如果有埋支棒棒送就梗加好啦~~

打開見到真身,睇落去好似cream狀,但唔係cream咁杰身~係咪叫乳狀呢~哈哈~
味道一貫作風,都係好清新,有d似係橙加lemon味,幾好聞呀~

搽既份量唔係好多,好易推~
而且吸收得好快tim呀~一d都唔笠,比想像中仲要清爽~
最好係清爽得黎冇乾既感覺,好水潤feel~good呀!!
我拎返黎第一日已經開左黎用,到而家用左一個星期多小小~
本身d皮膚比較乾,轉天氣就梗加乾,有時仲會乾到出油tim~
用左佢之後我覺得真係夠保濕,出油既情況大大改善左~
皮膚都細緻左,雖然未到冇哂毛孔既狀態~哈哈~
但用左一星期多d已經有小小效果見到,我好滿意呀^^

沒有留言:

發佈留言