2009/12/31

L' Oreal Paris REVITALIFT緊貼提升舒展面膜試用


今次試用既就係L' Oreal Paris REVITALIFT緊貼提升舒展面膜,
睇廣告見到塊mask可以咁拉開包住塊面覺得好得意~仲可以提升面既輪廓~
真係好吸引,收到後即刻同男友仔一齊試用,而家盒野已經用哂lu......

開左塊mask,見到好多乳白色既精華係塊mask到,好似好勁咁...哈哈

攤開塊mask見到個design有埋眼位,好貼心,不過我敷mask成日都周圍走做其他野,
所以會接落眼袋位,等眼袋位可以吸多d精華^^

可能我塊面比較細,對於我黎講塊mask既size係大左小小既,
不過雖然大左小小,但塊mask真係好貼塊面,好有彈性,
權骨位d地方包得好好,一d都冇飛出黎既跡象~
同埋我垂低頭執野塊mask依然貼緊我塊面,對我黎講真係好好好方便^^

而我男友塊面大d,塊mask既size好fit佢,好明顯係包得好過我,非常貼服!!
敷左大概15 -20 mins,敷完果時塊mask都仲有好多精華,
我地拎黎搽埋手腳,唔好哂野嘛^^
敷完既感覺係,d皮膚係有firm d既,都幾保濕下,
第2朝訓醒都好滑下,d手腳功效仲明顯,真係冇咁乾燥ga^^
不過,$145蚊一盒得4塊我就覺得貴左小小,
我地2個人敷,每人敷2次就用哂盒mask lu....只係用到2個星期~
如果可以平返小小就very good啦^^

沒有留言:

發佈留言