2009/12/23

人買我又買 - Bourjois

見到個個都買,我都忍唔住買左一盒返黎玩~
其實我唔識化smoky eye既,所以只可以用玩黎形容~哈哈
我買左墨綠色,第一次買綠色eye shadow ja~
就係呢盒啦~

打開蓋之後,真係好靚呀...

急不及待試上眼,不過真係唔係好識化...唯有跟佢幅圖畫畫畫....
化好之後,冇閃光燈:

開閃光燈:

2幅都好似睇唔到化左d咩咁....哈哈~
咪埋眼影多次~冇閃光燈:

開閃光燈:

哈哈~化完,其實我都唔覺得自己化左smoky eye....睇黎要練多幾次先得~
不過盒野真係幾好用,好好好好好上色呀~good^^

沒有留言:

發佈留言