2009/12/10

第一次淘寶寶^^

而家上網個個都去淘寶~我又學人睇~終於忍唔住出手買買買~
先睇下我買左d咩先~

其實唔係全部我既~我只係買左下面果d~

呢幾樣野我都好滿意~雖然圍巾係薄左d~但都好soft~
3對褲襪係最期待既~收到真係好滿意~

我買左3隻色~墨綠、紫同黑.....其實相有好多既色差......真實既色冇咁鮮~

睇下d花紋幾靚~佢既質地係好似以前小學著果d襪褲咁厚~一定好暖~哈哈~

仲貪得意買左3個頭飾~除左白色個花花,其他2個都唔過1蚊....
其實我既野全部都係唔過人民幣8蚊.....平成咁.....又點忍得手唔買呀~哈哈哈哈~
今次淘寶真係淘得好開心~

不過提提大家~買返黎d野...一定一定要洗過先用~
因為我洗既時候d水係黑色ga.....好dirty......
好~分享完畢~下次有筍野再分享過~

沒有留言:

發佈留言