2014/04/17

連MANGO都有得網購啦,方便快捷盡在ZALORA


而家好流行網購,足不出戶就可以買到心頭好,真係好方便ga~
我當然都係網購既一份子啦,之前最常用既係淘寶& G market~
淘寶既好處梗係平啦,但好多時都會出現貨不對板既情況~
G market出現貨不對板既情況雖然小D,但次次都要睇火星文落單好煩,而且運費都唔平~
所以而家都比較小係呢2度買野lu~
而朋友就叫我試下係ZALORA買野,我對ZALORA都唔陌生,知佢係本地時裝網購平台~
咁我都簡單介紹下佢啦,Zalora香港為客戶帶來既獨特又全面的貨品選擇。
佢地提供的衣服、鞋履、運動服裝及時尚飾物多不勝數,
讓客戶可以時刻緊貼潮流, 塑造出與眾不同的風格。
係ZALORA既網業入面都見到好多熟悉既牌子,好似ALDOBirkenstockNew BalanceSloggiVelvet等等………

而我就對佢地新加入既品牌MANGO比較有興趣啦~
MANGO我之前都有接觸過,佢既style都好岩我返工同平日著~
而家連上網都有得買真係very good啦~!!

Mango d衫真係返工同出街都好適合,斯文得黎帶點fashion~
唔會覺得死條沉沉既返工look咁~
呢隻白色我好like,件衫仲有好多detail位,而家價錢都唔算貴呀~

呢隻都係我心水,係今年好興既露腰款,佢只係露小小唔會好誇~
不過返工黎講我公司就唔俾啦,只能去街著~哈哈~

除左衫之外,佢d鞋都好靚同好多款式ga~
返工款有,平時casual款都有~仲有好多款揀,而且碼數都幾齊~唔怕冇碼啦~

我就比較心儀flat sandals款,因為佢易襯,而且夏天梗係要有對涼鞋看門口啦~
價錢都好可愛,只係239蚊,有牌子既鞋黎講呢個價位真係一d都唔貴~
我仲睇中左個手袋tim呀!!!!個款好elegant,返工用最岩呀^^

俾錢方法都好簡單,將所有揀好哂既貨品加入購物車就可以一次過俾錢啦~
俾錢前最好就留意下個WEB有冇D咩優惠做緊,有時會有100蚊coupon送ga~
同埋最好就買夠150蚊啦,因為購物滿港幣150蚊可以有免費送貨(扣除折扣及使用優惠劵後)~
如果150蚊以下既訂單就要收取港幣$40運費錢ga啦~
ZALORA仲有一個最好既地方就係佢有15天內免費退服務~
如果尺碼唔岩、品質有差距,收到貨品後15日內都可以可享有免費退貨服務ga^^
所以都幾有保障,唔怕買到唔岩心水既野啦^^
有興趣既就快d上ZALORA 睇下啦(網頁: http://www.zalora.com.hk) ~

沒有留言:

發佈留言