2014/04/04

Dior Addict Fluid stick體驗活動 ^^




尋日放工我就去左尖沙咀Lane Crawford對出既Dior Pop Up Store~
成個Store都好coulorful,今次既主題係Dior Addict Fluid stick^^

全個store都放滿各$既dior產品,眼影、粉底、指甲油等等等等~
仲有好多好專業既職員係度,有咩想問想試既問佢地就得^^

我見到我最鐘意既dior香水呀!!!真係好鬼靚!!!
除左外型佢地都好有內涵啦,d味真係好好聞ga!!

當然唔小得今次既主角,Dior Addict Fluid stick~
今次推出左16隻新色,而16 隻色個名都係源自 Dior 高級訂製時裝的名字~
引發絕對的時尚狂潮。不論是裸色、高度顯色、感性、或是狂野~
這些驚艷絕倫的色調擁有一個共通點:
它們透亮奪目的光采,讓您在轉瞬間擄獲世人的目光,
亦為您添上別具個人風采的點綴。



介紹講到咁吸引我當然身親身試一試啦~
全新Dior Addict 由極化的微細水晶粒子,透過鏡面薄膜操控光線反射~
全賴這些微細粒子的旋轉方式,確保唇彩達到最強的光線散射效果~塑造完美的鏡面唇妝魔法。
啫喱修護配方,蘊含豐富的透明質酸小圓球~
能為櫻唇帶來飽滿及補濕作用,塑造更顯著的豐唇效果。


我試既係373色,用左佢之後成個人好似精神百倍咁,睇落去sharp好多~!!
我好滿意呢隻色呀!!!!而家佢一d都唔笠,顯色度高,都幾持久,好鐘意^^

你地都想親身試下呢支Dior Addict Fluid stick??
咁就要快d黎Dior 尖沙咀連卡佛Counter試一試啦~
職員仲會幫你影相同upload上dior個網留念tim ga~快d黎玩啦^^
詳情可以到以下網址睇下:

http://bl-fb-appl.com/DIOR/sharer.php?lg=HK&photo=photo_1396521488533d3a1022f03.jpg








沒有留言:

發佈留言