2014/04/04

無懼紫外線,皮膚質素level up^^




大家開始感受到春夏既來臨未呢????又係時候做足準備對抗猛烈既紫外線啦~~~
我就好開心試到款好正既Product,佢地就係Kanebo推出既DEW SUPERIOR 全新紫外線修復系列啦^^
呢個系列有3款產品,分別係:

TREATMENT EMULSION 紫外線修復乳液 (100ml/HK$480)
阻截紫外線、乾燥、空氣污染等外在壓力,預防肌膚日常受到的傷害zb2改善乾燥粗糙肌膚問題。
瞬間滲透肌膚,鎖緊水分。觸感輕柔水凝,即使在容易黏膩的肌膚,仍能賦與適度水分。
充沛保濕成分源源直達角質層每寸角落,締造緊致彈潤美肌。
添加保濕成分礦物酵母萃取及甜茶萃取~
增強抵抗紫外線的力量及抑制活性氧侵害,締造緊致彈潤、亮白剔透美肌。

我好鐘意用呢支,因為佢有淡淡既香味,質地雖然係水狀~
但出奇地滋潤,感覺好似用左lotion咁,一d都唔笠~
對我黎講,朝早淨係用佢一支都已經夠保濕啦^^

TREATMENT LOTION 紫外線修復化妝水 (200ml/HK$480)
阻截紫外線、乾燥、空氣污染等外在壓力,預防肌膚日常受到的傷害,改善乾燥粗糙肌膚問題。
觸感極致輕柔,能瞬間滲透至角質層,為肌膚注滿盈潤水分。
添加保濕成分礦物酵母萃取及甜茶萃取,增強抵抗紫外線的力量及抑制活性氧侵害~
締造水潤飽滿、亮白剔透美肌。

呢支lotion都有淡淡既香味,質地唔話話好杰身,我每次大概用1-2泵就夠全面&頸用~
佢用起黎就冇TREATMENT EMULSION咁爽,用完係好滋潤既感覺~
我會輕輕拍打等佢吸收得快d~
我多數夜晚用完TREATMENT EMULSION,就會加埋呢支lotion再搽~
第2朝起身皮膚會變得好水潤ga!!

UV BLOCK ESSENCE 高效防曬美容液SPF50+ PA++++ (60g/HK$320)
防曬指數達日本最新最強防曬標準SPF50+及PA++++,強效阻截UV-A及UV-B~
採用「ADVAN」技術,阻隔傷害深層肌膚的紫外線,預防色斑形成。
添加保濕成分弟切草萃取及橄欖葉萃取,預防紫外線及活性氧引起的DNA侵害。
輕盈柔滑觸感,體驗水盈舒逸感。
無懼汗水沖刷,即使在炎熱夏日,整天維持防紫外線效果。
水質配方輕柔水凝,絕不黏膩,清爽觸感適合用作妝前底霜。

對抗紫外線,當然就要用防曬啦,呢支高效防曬美容液SPF50+ PA質地唔會好杰~
介乎cream同lotion中間啦,我每次用既份量大概一亳子大小左右就夠全面+頸~
質地好易推開,大家記得搽防曬一定要搽埋頸同耳背位呀~
如果唔係好容易臉同頸唔同色,久而久之差別就會好大,砍節色好明顯就唔靚ga啦~

我都幾鐘意佢推開後有一層好似珠光面咁,好有光澤~
皮膚既質素好似level up左咁,感覺靚左好多,用左佢唔使另外用底霜都得ga,真係好方便!


用左Kanebo呢set DEW SUPERIOR 全新紫外線修復系列之後,有覺得皮膚水潤左係最明顯既^^
朝早淨係用佢地3支,皮膚好似打左底咁,就算唔化妝我都唔怕就咁出街啦~
有左佢地,今個夏天真係無懼紫外線,可以放心同陽光玩遊戲!!
<<感謝試用產品及產品說明由Kanebo提供>>










沒有留言:

發佈留言