2013/11/29

尊貴護膚之體驗,感受魚子的美肌效用^^


我相信魚子醬係享譽全球奢侈美食係人都知,但原來除左咁之外~
魚子仲含有好多種天然成份,可以保持肌膚年輕ga!!!
今次我有幸一試由瑞士研究所突破性科技研製~
揉合罕有矜貴的法國鱘魚魚子成分及蘊含多種豐富礦物質如鈣、
鎂等的瑞士依佛登天然泉水,推出既鉑金魚子尊貴護膚系列~
佢係採用法國西南部孕育之極優質魚子,有效激活肌膚新陳代謝~
回復肌膚柔軟絲滑質感ga~
我試既就係佢鉑金魚子尊貴面部精華素(HK$780 / 30ml)
鉑金魚子尊貴面部精華素為肌膚注滿水分,柔滑肌膚,撫平歲月痕跡~
於塗抹鉑金魚子尊貴面霜前使用,能有助肌膚啟動吸收,發揮極致亮肌效果。
而且佢經皮膚科專科醫生測試 ,可以:
減少皺紋270% (主要成分經臨床驗証)
刺激膠原增生119% (主要成分經科學驗証)
睇介紹都覺得好似好厲害呀!!
 幾鐘意佢既包裝設計,係我最愛既試管形~
按下樽頂個掣就可以輕易拎到適當既份量~
 

質地方面,係lotion狀,搽上去有小小油潤,好易推開~
剛開始我覺得有小小笠,但按摩下等佢吸收左感覺就好好多~
而家佢有一陣淡淡既香味,聞起上黎都幾舒服呀~
 用左差不多兩星期,咁岩呢兩個星期天氣轉變得好快,乾燥得好緊要!
以往轉天氣,我d皮膚紅,嚴重d個鼻仲會乾到甩皮….
不過我用左鉑金魚子尊貴面部精華素之後,皮膚真係冇咁乾~
冇咩變差到,keep到水潤冇甩皮呀,好開心!
但去浮腫方面就未係好見到功效,訓醒塊面同眼都係腫腫地~哈哈~
希望用耐d會有更加明顯既改善啦^^

<< 感謝產品由Skin Biotics 提供>>

沒有留言:

發佈留言