2013/11/13

極上の濃密泡,豐盈.彈力.幼滑新體驗^^

真真正正開始感覺到有小小寒意啦,護膚品我都轉得七七八八lu~
而洗面產品,我近牌就試左佢,
DOVE全新推出既極緻豐盈泡泡潔顏乳~
DOVE Nutrium Moisture親膚滋養精華液,加上Premium Lather Booster極緻豐盈起泡配方~
和DOVE嶄新的「呵泡網」,為你呵出雙手無法搓出的綿密泡泡~
細密柔滑的泡泡,能深層潔淨,將面上的深層污垢一一「拉」出~
給你乾淨愉快的潔面享受,體驗極緻的豐盈、幼滑、潔淨、滋潤感覺。

我鐘意佢跟埋起泡網,唔使自己再另外買咁麻煩~
用法都好簡單,將起泡網弄濕,拎大概一粒豆既份量既潔顏乳吱係網上~
之後加小小水,握住起泡網邊緣,係掌心打圈起泡就得~大概30秒左右,就可以係網上的泡泡取下,置於掌心洗面ga啦^^
起出黎既泡泡非常豐盈結實,倒轉放都唔會掉落黎ga~
豐盈泡泡可以減少與肌膚磨擦,同埋對肌膚的刺激~
而且佢
蘊含多芬親膚滋養精華液Nutrium Moisture~
可以深層地滋潤肌膚,令潔後肌膚柔嫩滋潤而不緊繃~
洗果時仲有淡雅花朵既清香tim^^
洗完塊面感覺好乾淨,防曬呀,眉粉通通洗走哂~
當然如果有眼妝或粉底的話我提議都係先卸妝後洗面比較好~
保濕方面,對我黎講就弱左小小啦,可能我本身比較乾~
洗完既時候不至於話乾到爆果隻,但一定要快d搽返保濕產品lor~
不過勝在價錢經濟,等天氣唔係咁乾我相信我會繼續用佢^^

沒有留言:

發佈留言