2013/12/09

Estee Lauder聖誕禮物大選擇^^

又就黎到聖誕節啦,大家買左聖誕禮物俾自己or朋友未呢????
我係上幾個星期前就去左Estee Lauder 既 X'mas Party,見到好多好靚既禮物set~
真係要同大家分享下先得呀!!!!去到既時候見到佈置到好有聖誕氣氛^^
除左靚佈置,仲準備左好多好精美既小食俾我地品嚐~
有埋聖誕老人公仔既曲奇,真係靚到唔捨得食呀!!
係我地品嚐小食之際,Estee Lauder 既公關小姐就為我地先介紹左新品~
就係全新既RESILIENCE LIFT 緊緻塑顏嫩肌系列,可以打造「鑽石級」完美4C立體輪廊!!
聽個名已經覺得好勁呀~
系列中,主要就介紹左三款,分別有:
Resilience Lift Firming/Sculpting Face and Neck Crème SPF 15 ($760 / 50ml)
Resilience Lift Night Firming/Sculpting Face and Neck Crème ($800 / 50ml)
Resilience Lift Instant Action Lift Treatment ($520 / 30ml)
我即場就試左緊緻塑顏嫩肌面霜SPF 15&緊緻塑顏速效提升精華~
兩支都有好好聞既氣味,好似蘋果咁ga,聞起黎好清新~
而質地方面都好易推開同吸收~
另外Resilience Lift速效提升精華仲有其獨一無二嘅360°立體塑顏按摩筆~
配合重點輪廓提升科技由下巴沿腮位向上拉提~
可以極速收緊提升面形 ,即時擁有纖巧俏面ga^^

介紹新品之後,當然唔小得睇下Estee Lauder 既聖誕優惠set啦~
例如RE-NUTRIV ULTIMATE LIFT AGE-CORRECTING COLLECTION
RE-NUTRIV INTENSIVE AGE-RENEWAL COLLECTION
RE-NUTRIV ULTIMATE LIFT AGE-CORRECTING EYE SET
LIFTING/ FIRMING ESSENTIALS
YOUTH-INFUSING HYDRATION ESSENTIALS
ANTI-WRINKLE ESSENTIALS
等等等等.....好多選擇,總有一款岩你心水^^
除左護膚品set,另外都有唔小化妝品set提供選擇~
set set都好實用,價錢都唔算貴,比平時就咁用真係抵好多ga~!!
而家只要購買任何彩妝滿HK$580,仲可以加HK$580換購彩妝產品一套連化妝盒~
實物見到真係非常之靚,要換真係要快手,因為年年都好快換哂ga~
另外加HK$430換購一盒有30色眼影+15色閃爍唇膏+4色高清純色胭脂+2色唇彩+ 雙頭高清純色濃黑眼線筆~
而加HK$380就可以換購輕便彩妝產品一套連化妝袋^^
當然唔小睇每年既限量christmas product啦~
今年就有Metal Compact星座節日粉盒 ($900),同埋香水膏 ($980 - $2,680 )!!!
香水膏可愛昆蟲同一d吉祥物黎做主題,非常精美!!
香氛膏仲有幾款唔同既氣味tim~
Glittering Cricket, Private Collection , Tuberose Gardenia Solid Perfume
Midnight Scarab, Beautiful Solid Perfume
Lovely Ladybug, pleasures Solid Perfume
Charming Horn, pleasures Solid Perfume
 
最後,就係同我見過最靚仔既聖誕老人合照!!!
除左高同靚仔之外,我都唔知可以點形容佢^^
拍埋佢度我就好似小矮人咁,我都佢就我就得好辛苦ga啦~哈哈哈哈~
整個event就係歡樂既氣氛下完滿結束,我都要去Estee Lauder專門店買禮物俾朋友先~
大家有興趣都去睇下呀,真係有好多款式選擇ga^^

沒有留言:

發佈留言