2013/11/15

摸得到,睇得見嘅年輕,我信任Lancôme Génifique

雖然我已經大半隻腳踏左入中女社,但好多人仲以為我畢業無耐得廿多歲~
哈,每次聽到人咁講心裏面都會暗爽!
除左多謝媽咪賜我童顏嘅外表之外~
我時刻都好好咁keep住皮膚嘅狀態架~
只要用啱護膚品,皮膚要好真係話都無咁易!
我嘅秘密就係佢哋,Lancôme Génifique Yeux Light Pearl冰鑽活膚亮眼肌底液&Lancôme Advanced Génifique嫩肌活膚精華肌底液~


Lancôme Génifique Yeux Light Pearl冰鑽活膚亮眼肌底液 ($580 / 20ml)
Lancôme 首次以結合 Génifique 基因科學研出全新精華素,附上高效珍珠型塗棒,令雙 目更大更亮~
Génifique Yeux Light-PearlTM精華素革新了眼部護膚常規,令雙眸變得亮麗迷人~
Génifique Yeux Light-PearlTM 7 天內令雙眸煥然一新,雙眼更大,更明亮^^

棒棒設計好特別,鍍銀金屬經陶瓷磨光器細心雕刻,展現完美無瑕的橢圓弧度~
突破性不鏽鋼珍珠型塗棒——Light-PearlTM~
為眼部肌膚注入一股清涼感覺,觸感舒適,有效促進肌膚放鬆和充電~
塗棒的 50°旋轉設計和特製尺寸,能觸及 眼周各個細微部位~


棒棒用法方便,只要先係眼睛上下方各自來回按摩~
再係眼底細密打圈,由內側眼角按摩至眼尾,就可以去除黑眼圈&浮腫~
將珍珠型棒頭按住皺紋一端,沿皺紋來回輕輕撫平~
就可以減淡細紋同疲勞跡象架啦^^
縱使我呢牌唔夠瞓,對眼紅根滿佈累到痴線!
但眼周嘅肌膚完全無受影響,真係黑眼圈同浮腫都唔多覺架,好勁!


眼睛要keep之餘,面部皮膚就更加唔可以忽略啦~
Lancôme Advanced Génifique嫩肌活膚精華肌底液($680 / 30ml)
Lancôme 的研究人員對4,000多名不同種族的女士進行皮膚分類學研究~
而經過34位女性8星期臨床測試後,結果顯示女性使用Advanced Genifique後~
能助十大標準包括細紋,皺紋,光澤,透澈度~
膚色,質感,彈性,飽滿度,緊緻度,輪廓都明顯提升^^

而且全新Génifique亦將導入棒改良,製成獨家專利高效自動導管~
一扭一click,鎖緊精華成分,每滴均注入接近40%活性成分~
每次扭開樽蓋一按,份量剛好,非常方便!


我之前已經試用過Lancôme Advanced Génifique嫩肌活膚精華肌底液~
因為好用所有都一直都KEEP 住有用佢^^
今次升級版精華不但比前一代嫩肌活膚精華肌底液更清新滋潤~
而且吸收得更快、更滋潤!我更加like!

用左升級版只係一個星期左右,已經感受到肌膚表面緊緻左~
摸上去滑溜溜,完全不受天氣變化影響,真係素顏出街我都唔怕呀!
產品雖然係價位比較高但勝左效果好~
與其買平但唔啱自己嘅產品之後再試其他產品~
不如買一支真正有效嘅產品分分鐘比轉黎轉去仲平~
想keep住年輕,有呢兩個孖寶就無有怕啦^^
 
products are sponsored by Lancôme

沒有留言:

發佈留言