2013/10/31

粉紅 或 暗黑? 屬於自己獨一無二的美麗真我^^

超級開心可以出席U Beauty X shu uemura 村上隆 《六心公主》聖誕彩妝工作坊event~
現場既佈置好靚ga,色彩繽紛,而且職員都好nice咁介紹產品既內容呀~
今個聖誕彩妝系列入面,真係出左好多產品呀~
好似有指甲油套裝啦、化妝掃套裝》唇妝胭脂組合、睫毛夾、眼線筆~
而今年既彩妝睫毛都好靚ga!!!!仲有一款係
尊貴版黎tim!!
最特別既,就係植村秀特別為大家帶來「雙重美麗」的體驗~
以粉紅和暗黑公主的矛盾和張力為題材,突出女性內在的雙重性格:清純善良、俏皮性感~
透過是次系列,啟發女生發現自己的多面性~
無論粉紅或是暗黑,都是屬於自己獨一無二的美麗真我^^
上圖就係我最鐘意既粉紅彩妝&暗黑彩妝眼影組合啦,勁靚!!!!!!
現場仲搵model示範左暗黑公主妝容,就係用上暗黑彩妝眼影組合啦~
呢個暗黑公主的終極彩妝盒,備有七種虹彩光及珠光眼影和一款胭脂~
基本上一盒已經可以化好哂全個妝,勁方便呀!!!!
model化完妝出黎既感覺完全唔同左,多左種sexy同神秘既感覺~
見到model用黑公主的終極彩妝盒化完,自己都好想要一盒呀!!!!
睇完示範就到我地自己落手化一個妝,可以試哂d新品呀,勁開心!!!
雖然我對暗黑公主有興趣,但我咁岩坐左係粉紅公主的終極彩妝盒個位度~
冇所謂啦,都靚,試下粉紅公主襯唔襯自己都好呀^^
原來粉紅公主個妝都好易化ga,只要用鑽閃粉紅色係眼窩打底~
再用紅綜色搽係眼蓋位,最後用深棕色係眼尾慢慢blend上眼頭~
用左深棕色係眼尾加強立體感,咁就唔怕用粉紅色令到對眼腫ga啦^^
有時間可以用閃白色做highlight,跟住畫返條眼線,搽返睫毛液~
眼妝部份就完成左,係咪超級簡易先^^
最後試埋魔幻唇妝胭脂組合,一物二用,可以當胭脂&唇彩用勁方便~
雖然我唔係走甜美路線,但呢個眼妝顏色我都好滿意~
而且化完妝對眼真係精靈百倍呀,好似大左好多咁^^
影完大合照接過shu uemura送上既禮物活動就到尾聲啦~
今次event真係好好玩呀,可以一次接觸哂shu uemura黎緊既聖誕彩妝系列^^
成個系列我都好想買呀!!!!!不過最想要既係呢個村上隆襟針,勁靚呀!!!
不過可惜係非賣品黎,唯有影幅相留念啦^^

沒有留言:

發佈留言