2013/10/30

媲美彩光療程,一支令你提升明眸^^

眼睛係成個人既靈魂所在,所以我平時都會好好護理ga~
eye mask按摩唔小得,當然一支好既眼霜先係最重要啦~
最近我就試左一支感唔錯既眼霜,Revitalift Laser X3 活肌修護眼霜~
L’Oréal Paris REVITALIFT LASER X3 活力緊緻光學嫩膚系列~($199 / 15ml)
效果可媲美彩光療程,更有助你緊緻毛孔~
修正細紋及重塑回彈,輕易回復年輕狀態。
Revitalift Laser X3 活肌修護眼霜特配獨特冰感按摩頭~
一支 讓你改善眼部肌膚3大問題: 修正細紋、消除眼袋、重塑緊緻^^
我既習慣係早晚洗面後各用一次,每次都會點三點同米差唔多size既份量~
之後用佢個冰感按摩頭沿住眼肚向上打圈按摩,直到眼霜完全吸收~
我都幾鐘意佢個冰感頭,按摩時涼涼地幾舒服,最好係唔使落手按嘛^^
用左大概5日,老實講好明顯既改善真係未見到~
只係覺得眼周既皮膚好似冇咁粗糙,眼肚位有小小收緊左既感覺~
而我就幾鐘意佢既設計,用起上黎好方便,同埋質地好快吸收唔會痴笠笠~
199蚊眼霜黎講唔算貴,希望繼續用落去效果會更加明顯啦^^
 
<感謝產品由L’Oréal Paris 提供>

沒有留言:

發佈留言