2013/10/29

秋冬護膚首選推介,多功能的尊貴美肌護理油^^

CAUDALIE呢個牌子我就一啲都唔陌生~用過佢幾款產品都好得我歡心~ 今次非常開心可以試用到一直好想買嘅Divine Oil尊貴美肌護理油呀!CAUDALIE呢個牌子我就一啲都唔陌生~用過佢幾款產品都好得我歡心~
今次非常開心可以試用到一直好想買嘅Divine Oil尊貴美肌護理油呀!
有人可能好怕用油性產品,怕佢太油膩笠痴痴~
但因為我皮膚較乾,秋冬就一定用上油嘅產品先夠保濕~
呢支Divine Oil尊貴美肌護理油包裝以黃金色樽身配上壓花,非常精美~! 成份亦用上摩洛哥玫瑰及保加利亞玫瑰精華~ 專利葡萄籽多酚及多種珍貴植物油~ 包括葡萄籽油、堅果油、芙蓉油、芝麻油和公平貿易的乳木果油等。 睇成份都覺得佢好滋潤呀^^ 呢支Divine Oil尊貴美肌護理油包裝以黃金色樽身配上壓花,非常精美~!
成份亦用上摩洛哥玫瑰及保加利亞玫瑰精華~專利葡萄籽多酚及多種珍貴植物油~
包括葡萄籽油、堅果油、芙蓉油、芝麻油和公平貿易的乳木果油等。
睇成份都覺得佢好滋潤呀^^
佢功能都好多架,可以滋養及軟化髮絲、面部和身體肌膚~ 同時高效抗氧化、可修理皮脂膜及防止肌膚表面水份流失~ 配上噴咀,用起上黎非常方便~ 每噴一下都發出陣陣幽香架!好好聞^^ 佢功能都好多架,可以滋養及軟化髮絲、面部和身體肌膚~
同時高效抗氧化、可修理皮脂膜及防止肌膚表面水份流失~
配上噴咀,用起上黎非常方便~每噴一下都發出陣陣幽香架!好好聞^^
用法都好方便,係要用嘅地方,面部、身體、秀髮&指甲噴大概兩至三下~ 之後輕輕按摩直至完全吸收就得架啦~用法都好方便,係要用嘅地方,面部、身體、秀髮&指甲噴大概兩至三下~
之後輕輕按摩直至完全吸收就得架啦~
用左佢之後皮膚明顯水潤好多! 睇落仲細緻左,夠滋潤嘅皮膚質素真係唔同啲!用左佢之後皮膚明顯水潤好多!睇落仲細緻左,夠滋潤嘅皮膚質素真係唔同啲!
用左呢支Divine Oil尊貴美肌護理油個多星期感覺非常滿意~質感完全唔油膩,吸引得好快!皮膚亦得到滋潤,過往轉季都會甩皮~用左佢完全無左乾燥問題~
滋潤度對我黎講非常足夠,真係幫到我唔小!
好推介俾各位皮膚較乾嘅朋友,快啲試下啦^^

沒有留言:

發佈留言