2013/02/04

美白大作戰 - ALBLANC潤白‧美肌工作坊


上星期五好開心可以出席SOFINA  x @#$%&既潤白美肌工作坊~
我係SOFINA fans,有用過sofina beaute系列覺得唔錯,但就未接觸過的Alblance系列啦~
今次有機會試下呢個系列真係超級興奮^^

一去到卸妝洗面之後,由有美容顧問幫我做皮膚測試啦~
只要將測試係面、額頭、眼角、唇邊印一印,好快就有結果~好方便呀!
六角形分析圖越接近等邊六角形,即係d皮膚最靚既~出黎既結果比我想像中好呀~
我黑色素有92%,美容顧問讚我防曬功夫做得好要keep住~
不過其他既都合格多小小啦,有進步既空間,特別要注意下皮脂量方面啦~哈哈

活動開始時,就由SOFINA 資深美容導師井上晶子講解一下ALBLANC美肌既定義啦~

當中包括透明度、明亮度、淨白度等.....最好當然要有好似BB咁幼嫩既肌膚就perfert啦~
仲介紹入工作坊當日既主角~

佢地就係ALBLANC春夏美白系列入面其中三款產品~
有好受歡迎既美白按摩面膜,同埋即將推出既新品正離子美白精華& 重點美白去理筆~

講解左ALBLANC既最迎潤白美肌既技術,就係運用正離子導入技術既原理,
再加高效滲透既技術,所以sofina既美白技術係高人一等ga~!!!哈哈~

之後老師仲教我地用美白按摩面膜按摩面部既正確手法,同埋Face Yoga ~
Face Yoga動作都好簡單,如果每日都做仲可以提昇面部彈性&改善面部既血液循環,會白裡透紅ga^^

工作坊尾聲時,SOFINA 準備左化妝品俾我地化到靚靚先走人~
當中有最新出既唇膏唇彩&眼影,呢3樣我自己都有用,超推介!!!!

最後就送上系列中三件產品俾我地試用~當中正離子美白精華&重點美白去理筆仲未推出市面ga~
我有幸率先試真係好開心^^我會連續試用2星期,2星期後再同大家分享效果啦^^

沒有留言:

發佈留言