2011/07/28

紙巾三兄弟,化妝家居好幫手^^

做左人地老婆之後,除左keep護膚保養下自己之外,
仲要得閒就落超級市場左格又格,務求買到最好用既又唔貴既野~
一個家庭,用得最快就係紙巾,最近買左一隻好好用又抵既紙巾呀~
就係zenses呀,成日睇廣告鍾嘉欣賣果隻~有朋友用過好用~
所以我都買左佢一系列既紙巾黎試下~紙巾三兄弟~哈哈

紙巾大佬 - 就係最常用既盒裝紙巾  $26.9(四盒裝)

推出以革命性WebtexTM高密度纖維製造的全新盒裝紙巾。
ZENSES盒裝紙巾經SGS最新測試證實,堅韌度全港No.1,三層式面紙,堅韌、柔軟、舒適。

我覺得人1個盒好搶鏡,啡襯橙色,好sharp呀!!!
膠紙上面都印左zense個名,都幾靚^^同埋果層膠紙質地都幾好,唔容易整爛~

一張紙巾有3層,3層都好厚ga,仲有印花壓線,幾好!!

濕左水都好唔會爛,咁樣真係慳返好多紙巾呀!

平時用d紙巾一抹就爛,化一個妝用紙巾既數量真係好多~
呢隻紙巾好堅韌,就算我大大力抹留低左五指印,張紙巾都唔會爛~
真係慳返唔小呀~平均一盒都係$ 6.72,真係好抵用呀!!

二佬 - 卷裝紙巾,我買左2款味,因為2款都有香味ga!!!!藍色就清d,粉紅色就香d~

紙巾上面仲有印花,好靚,用起上黎都開心d~

連卷裝紙巾都有三層,我最鐘意佢印花果層係中間,咁就唔怕有咩色素顏料問題影響啦~

因為佢質地都真係好ok,好柔軟,所以除左放toliet之外,我都會放一卷係廳用^^

最後就係包裝紙巾啦,本來都冇諗住買,用開t牌子,不過見到佢....

寫住殺菌99%,好似好勁咁,見佢唔貴就買埋試下啦~女人就係咁易落搭...哈哈
仲有就係我鐘意佢係白蘭花香味~~~~~

打開佢,見到佢有好靚既壓花,仲有陣陣既白蘭味,唔會話好濃,幾好~
同埋佢好厚身,原來佢有成四層ga,不過厚得黎都唔會硬同"鞋"~
好柔軟同堅韌!!!!夏天抹汗用真係岩哂~唔駛驚成面紙巾碎啦~~~~

朋友真係冇介紹錯,zenses d紙巾真係幾好用~
以後見佢特價都要買多d先得^^

沒有留言:

發佈留言