2011/07/06

一支岩夏天用既價廉物美精華 - Dr. Jart

到左夏天,之前用開既滋潤型精華都要轉季~
轉一隻清爽d既精華,感覺即刻好好多^^
今個夏天,我轉左用一隻韓國牌子,就係佢~

Dr. Jart既Pore Medic 平衡清爽系列 - 平衡清爽毛孔緊緻精華 HK $268 (30ml)
不含防腐劑、酒精、香料及色素(4 free),深入暢通毛孔,調控油脂分泌,
具紓緩作用,能即時舒爽肌膚,高效補濕,提升肌膚細胞含水量,撫平柔滑肌膚,
收緊過份擴張的毛孔,增添彈性,清爽配方適合男女使用。
佢係比較適合油性及混合性皮膚使用。

好滿意佢加返英文說明,咁就好清楚知道有咩成份同埋有咩功效~
唔駛下下上網搵一輪先用,用都用得放心d呀~
佢既成份有:
草本複合物 IV(鼠尾草、迷迭香 、洋甘菊、薰衣草)、沒食子 - 控油、緊緻毛孔
歐洲專利植物成份Dynalift™及 鹽膚木 - 收斂毛孔、提升彈性
白樺 - 高效保濕
金縷梅 - 修護毛孔

打開仲有一條膠紙仔封住,確保冇人開過,比較衛生~
但呢張膠紙唔係咁好撕,撕落黎都有個膠紙印既~所以我都係痴返上去就算~

扭開蓋,係吱吱裝,夠哂方便又衛生~我最鐘意咁既設計~

吱出黎,係lotion狀,比較稀小小,陣味唔係好識形容,不過幾好聞~
都有一種好realx既感覺味道~用既份量唔駛多都夠搽全面~
用法都好簡單~早晚潔面及塗上爽膚水後,塗適量平衡清爽毛孔緊緻精華於臉上作補濕及收細毛孔之用。

質地好好推,而且吸得好快~不過頭1,2分鐘我覺得有小小笠~
不過再按下去等佢完全吸哂就會變得好爽~
呢支野我用左都兩個幾星期,仲帶埋佢去泰國用~
我早晚用,用左佢又真係好似出小左油咁,日日曬都冇話令皮膚變得好乾咁,
由於收細毛孔,我本身都唔算大毛孔,所以未發現有咩大轉變~
或者再用耐小小效果會明顯d~總括黎講,佢都係一支價廉物美既精華~夏天用真係岩哂~

沒有留言:

發佈留言