2011/07/04

帶埋佢齊齊去honeymoon~同陽光海灘玩遊戲^^

終於去完honeymoon返黎啦^^
今次honeymoon我地去左蘇梅+曼谷,玩足8日^^

呢間就係我地住既酒店房望出去,真係勁靚~~~日日都可以對住個海~仲睇到日出tim~
不過就真係有一萬個曬!!!!!如果企係出面冇遮咁悶,15分鐘一定曬濃~唔講得笑~
所以我都做足準備~帶齊身體同面既防曬~

面既我用左佢,kiss me出既SunkillerBB納米防曬水型乳液 SPF50+PA+++~

產品介紹話:
- 可作粉底液使用,掩飾雀斑、毛孔和皺紋,膚色自然,打造嫩滑美肌
- 含透明質酸、骨膠原和Lipidure保濕因子,全面呵護肌膚,持久滋潤不黏膩
- 防汗、防水和防油脂,預防因日曬而成的色斑及雀斑
- 獨特抑味配方清除防曬產品釋放的難聞氣味
- 無香料及人造色素
聽落都唔錯咁喎~~~~~

打開,尖尖既咀頭,用起上黎好方便控制用量~
用之前記得搖勻先好用呀^^

吱出黎係肉色,雖然佢係防曬,但我覺得佢更似一支粉底液~
質地係好水既,好易推開,聞下佢都冇防曬味~

搽上面,真係好薄,膚色有均勻到,平時出街真係就咁用佢加碎粉就得~勁方便!!
當然,如果好似我咁下巴d粒粒比我抓損哂要遮的話,最好都係用遮瑕膏啦.....

而身體既我都係用左kiss me出既Sunkiller強效納米防晒乳液~
- 防水防汗防油,強效預防因日曬而形成的色斑及雀斑。
- 含保濕及緊緻成份,高效美肌。
- 抑味配方清除防曬產品釋放的難聞氣味。
- 有絲配方容易塗抹,質地清爽柔潤,容易推開,用後無白色殘留。
- 性質溫和,無香料、無人造色素。
睇介紹講到佢真係唔錯咁,不過一定要試過先知~

呢隻吱出黎係白色既,都係好水狀~好容易推開~
最好係佢真係冇防曬味,又冇出汗變白色喎~唔錯唔錯

係香港,我真係好小搽身體既防曬,因為好怕會痴笠笠~
但呢隻搽完,一d都冇痴笠笠既感覺,吸得都幾快,都真係幾爽,
洗手果時會feel到有一層野咁,我諗佢防水都唔弱~
有左呢2樣產品,係蘇梅點玩都唔怕曬傷啦^^

沒有留言:

發佈留言