2011/04/04

最新鮮既即磨粉底配清新妝容~perfect match^^

今日用上一系列既Clinique產品化一個清新既妝~
雖然我化妝唔叻,但都想同大家分享下^^

化妝前,用上clinique既皇牌,
深層特效水嫩補濕霜打底,
我好鐘意用佢,因為佢好似張保鮮紙咁lock實面既水份~真係冇咁乾~

之後用上Derma White肌本透白抗污染防曬隔離霜 SPF40/PA+++
佢蘊含隱形污染過濾劑,有效抵禦環境污染,
係肌膚表層形成纖細保護膜,全面阻隔外來侵襲,
防止刺激色素活動而產生色斑,令膚色回復均勻透亮。

因為佢本身都有d色,搽完佢可以均勻返膚色,
而且佢仲有40度防曬,連防曬都可以慳返lu~

而粉底,我就用左Superbalanced Makeup均衡粉底~
呢隻粉底都好勁,介紹話佢可以
吸收多餘油脂,淡化細紋。
含抗刺激和抗氧化物質,色澤真實,不受出汗、出油的影響。
無油配方,不會引起暗瘡。通過眼科醫生測試。
咁我係混合性皮膚,用左佢又真係出油冇咁勁~
塊面又唔會話好乾咁,大概三、四點搵紙巾印一印就得~
都唔係好需要補妝~都真係唔錯~

上完粉底,佢本身既遮瑕度都ok~好多細微既瑕疵已經遮左~
不過我有暗瘡印,所以都係要用遮瑕膏~
而我就用左
Derma White肌本透白修護遮瑕霜~
佢兼備淡化色斑的功效,而且防汗,仲有SPF21度~
遮瑕膏黎講佢真係算好多功能~

之後碎粉我用左CLINIQUE最新既NEW Superbalanced 均衡完美礦物粉 SPF 15/PA+++
呢個真係要重點介紹一下,佢係一個好得意既礦物粉~
智能礦物粉,有效令油脂分泌旺盛的部位減少油光,
同時蘊含滋潤成份,令乾燥的位置舒適不繃緊,維持水油平衡。
提供SPF15/PA+++的防曬保護。配合均衡粉底一起使用,更可達致最完美的妝效

只要輕輕順時針轉一轉,新鮮既蜜粉即時磨出黎,非常方便~
而家份量仲可以自己控制,依我經驗,轉大概一格都已經夠用全面^^

上完礦物粉膚色好好多,已經精神左好多~
摸下塊面,真係好鬼滑GA喎~哈哈~

之後畫眼線我用左Quickliner for Eyes輕便眼線筆~
佢係扭出黎既,而且筆尾有舊海綿仔可以blend開眼線~
咁就冇咁實,柔和同自然好多ga啦~

我用左深啡色畫,我覺得深啡色比黑色更自然~
畫左同冇畫真係好大分別ga,畫左對眼真係精神好多~

而睫毛液,今次我用左魔法捲曲睫毛液~
佢個擦頭彎彎地,搽起黎好就手,好容易上,唔會整到隻眼周圍都係~

效果都幾好呀,我連下眼睫毛都有搽佢~
佢真係keep到捲曲,冇以前果d咁易垂落黎~
而家都夠長同密呀~最好係用暖水就卸到~方便到極~~~~

最後唇彩我用左抗氧維他命C唇彩~
佢又你好方便ga喎,係底果度就可以扭到唇彩出黎~
用幾多扭幾多,呢個設計真係幾好~

搽左佢真係冇咁乾,d唇紋都會減淡好多~
令令地咁,效果幾好睇,而佢都算keep得幾耐~一日補2,3次就得~

一個簡單又清新既妝話咁易就化好左啦~
自己睇返~化妝同唔化妝分別都真係幾大下~
化完真係精神好多,照鏡見到自己個樣精神d,
真係全日心情都好好多^^
其實我都有拍左片,如果大家有興趣,我先放上黎啦~哈哈
而今次篇文真係打左好耐,希望大家都會鐘意我既分享啦^^

沒有留言:

發佈留言