2011/04/16

集保濕、控油、抗氧化等於一身 - Beyond Young Dew Drop Moisturizer


今次試既就係韓國最大醫學美容集團Dr.G專為年輕肌膚出既Dr.G Beyond Young 青蔥水漾系列~
我試既就係Dr.G Beyond Young 青蔥水漾保濕凝露 (30ml / $160)
佢係集保濕、控油、抗氧化等功效於一身,
使用時感覺清新、舒爽、保濕、肌膚無負擔,用後肌膚幼滑細緻,粉嫩通透。
個樽上面除左Dew Drop Moisturizer之外我係識睇之外~其他全部都係韓文~
不過唔駛擔心寫唔明,因為佢個紙盒都有英文說明ga~
而且寫到明made in koera~都係信心既保證呀~

泵咀設計,方便又衛生~仲有個蓋仔~唔驚唔乾淨啦~

吱出黎係綠色既gel狀,好易推~
用既份量唔需要好多,我泵一下至一下半已經夠用全面同埋頸~

推推下,d gel就會變左小水珠,按多幾按就會吸收哂~
潤而不笠,而且氣味都幾好聞,但我講唔出係咩味~哈哈

用左個多星期,感覺都唔錯,佢係一隻好清爽既保濕~
好岩而家天氣用,不過我估冬天佢對我黎講就唔夠潤啦~
佢價錢大眾化~我覺得都值得一試呀^^

沒有留言:

發佈留言