2011/04/11

有佢即變小電眼^^

其實除左影婚紗相同結婚同日之外,我自己本身都好小用假眼睫毛~
唔係因為佢唔靚,而係我唔識痴,好多時痴到左眼就痴唔到右眼~
次次都痴到火滾~所以咁耐以黎都未試過自己痴到成功既~
今次我要再一次挑戰痴假眼睫毛!!

用既就係佢地,睫毛膠水係ENID 台灣美妝專門店出產既EYE'S CHIC睫毛膠~
假睫毛就係 EYE'S CHIC 專業假睫毛特殊款 (大眼娃娃3)& EYE'S CHIC 專業假睫毛 (交叉15)

EYE'S CHIC睫毛膠係白色既,入面係一個尖尖既小掃~搽係假睫毛度好方便,唔會整到一手都係~
而佢個痴力都幾ok,唔會痴完甩下甩下咁,都keep到一日~

假睫毛方面,先試EYE'S CHIC 專業假睫毛 (交叉15)
我諗呢隻應該係最basic既款式,睫毛比較濃密同埋長~

對於我黎講~佢唔算太長,輕輕剪小小就適合我既眼型啦~
之後搽上EYE'S CHIC睫毛膠,吹兩下等佢乾小小就可以上眼啦~

其實佢呢隻應該都唔算好難痴,唔會話太軟or太硬好難handle~
但因為我係第一次自己痴,所以好似痴得唔係太好~同埋眼頭剪得太多~哈哈~
上左眼,佢好長同密,而且都好彎,睇上去都幾靚呀~

而另一款就係 EYE'S CHIC 專業假睫毛特殊款 (大眼娃娃3)~
佢係尾部位址比較長同濃密既~~~

都係一樣,要剪小小先岩我既眼型~今次唔敢剪咁多啦~哈哈~

呢隻比交叉款果隻明顯誇張d~濃密好多同長d 呀~
對眼即時無限放大~哈哈哈~

我相既右眼帶左大眼娃娃款,而左眼就係交叉款,
好明顯唔同既假睫毛都帶黎唔同既效果~一隻隻眼睇落去圓d,一隻就長d~
我自己就鐘意睇落去隻眼圓d既交叉款,唔知大家又鐘意邊隻多d呢?

沒有留言:

發佈留言