2011/04/08

美白大作戰 - 對抗紫外線靠哂佢^^


夏天就到,而自己支防曬剛好用哂~
收到佢,真係好似合時雨一樣~如淋春露~哈哈~
佢就係Clarins最新出既清透美白防曬乳~

全新 UV Plus HP 清透美白防曬乳給肌膚三重保護,不但外在對抗UV及環境污染,
升級的配方更以天然有機卡塔路爾蜜瓜精華,減少肌膚氧化與DNA損害。
蘊含100%礦物成份的UV防禦元素,成份天然連眼部都可以塗抹,
質感極緻透薄,細滑無暇,唯您感受!
每天給肌膚內外防禦,體驗前所未有的淨白均勻。
佢有2隻色,分別係透明色 &肌膚色。
made in france,都算係信心既保證呀~
樽上都有英文既說明~所以都唔驚睇唔明點用~

吱吱裝既樽口,份量好易控制~

透明色既吱出黎係白色~而肌膚色吱出黎就有d肉色咁~
質地兩隻都係一樣,水水地~我就覺得比較稀~

搽既時候,就唔覺有蜜瓜味,不過就有好大陣香味~易接受既氣味~
搽完,皮膚上面有光澤,冇變白~都好薄唔焗身~又唔會笠~
我自己比較鐘意肌膚色多d,因為佢有d肉色可以改善下我皮膚冇咁暗~
但有一樣唔太好,唔知係我個人太乾定點~
淨係搽佢我覺得有d乾,所以用之前一定要搽左保濕先好用~
咁就very good 啦^^

沒有留言:

發佈留言