2011/03/25

Giorgio Armani - 煙薰眼妝‧ 一學即曉冇難度

尋日好開心有份出席Giorgio Armani舉行既煙薰眼妝化妝~
因為實在太期待,所以我都特登預早左出門諗住早d到去影下相~
點知俾個亞叔老點我行左條超遠路兜左個大圈,去到已經見到其他sis化緊底妝啦....唉~
跟住有個好nice既ba小姐cherry黎招呼我,幫我上底妝啦~

用左tomer > lotion > base > fdt > concealer x 2 > powder~
cherry每用一樣野都好細心講解我聽產品既用效,點搽先係最好~
有晌必答,未學化眼妝都已經學左唔小野呢~

當化好底妝之後,就由Giorgio Armani首席化妝師Benjamin為我地示範點Smoky Eyes啦~
而今次化smoky eye用既就係最新產品Eyes to Kill Intense系列既眼影~

一開始用淺色既眼影打亮成個眼形先~之後再用深色小小既眼打掃落眼窩位~

之後再畫上、下眼線揉開去,等d色冇咁實~

跟住就用最深色既眼昒係眼尾位置慢慢掃,達至漸變既效果~
最後再用眼線筆補一補上下眼線就完成啦~

model化完之後2隻眼真係好大分別呢~~~

之後就到我地自己落手落腳化smoky eye啦~用既都係eyes to kill intense系列~
整個系列有12款嶄新色調,色澤靈感全部源自Giorgio Armani先生的祖國與品牌發源國度- 義大利~
義大利特有的自然風光,以及因獨特火山地質而誕生的火山礦、半寶石、大理石…
不僅是義大利絕無僅有的寶藏,更是造就義大利人對色彩美學特別敏銳的主因。
而我揀左上圖果四隻色,四隻色我都好鐘意呀~~~~~我覺得紫金&黑紅係最特別ga!!

因為第一次自己化smoly eye,其實都有d手忙腳亂ga,好彩cherry係身邊教我~

Benjamin亦都俾左個tips我地,想個smoly化得乾淨d,唔想d粉係咁跌~
咁就要用係化妝掃取適當份量之後,係紙巾上印印印,然後先搽上眼~
咁就唔會跌到成面都係閃粉眼影ga啦~我當然都要試一試啦~

經我一番努力之後,終於化好左~
第一次化,算係咁啦~絕對有進步既空間~哈哈

化好妝,仲有專人幫我set頭,髮型師幫我捲左個大髦髮~~~
佢好快手lor~,仲捲得好鬼靚~我又成機問下佢set頭既技巧~學多樣野^^

total look^^成熟左~哈哈~好小化得咁行~我都鐘意自己呢個轉變~
初初都驚日光日白化成咁好誇張~但搭巴士影左張相睇~又ok喎~哈哈~
原來smoky eye唔一定要好隆重or去放街先化得~只要唔太重手,日妝都ok ga~
今次活動真係玩得好開心,最重要係學到好多野呀^^

沒有留言:

發佈留言