2011/03/04

CELLUTION兩星期後 - Colli-G美白膠原淨肝素 -效果篇


唔經唔覺就食左Colli-G美白膠原淨肝素兩星期,
呢兩星期我既飲食習慣冇變,用既護膚品都冇轉~希望準確D睇到Colli-G既效果~
咁食左兩星期,我覺得訓覺果方面真係幫到我,之前訓覺上左床要典好耐先訓得著~
而家食完藥,當然唔係一上床就訓死左,因為佢唔係安眠藥~
不過上床果時已經有倦意,明顯比之前快訓得著左,同埋訓醒都冇以前咁累~
至於皮膚方面,我覺得都有改善到ga~
雖然一開始食果時出左3大粒瘡瘡,問過Dr. Lai,佢話係正常反應,呢d係排毒好轉既反應~
而皮膚方面,我都有影相做紀錄,時間都係起身洗完面就影~畫左眉,搽左mascara,但絕對冇粉底既~
左邊係未食之前,右邊就係食左Colli-G 兩星期既效果~

額頭方面,D印係淡左既,同埋乾紋都冇咁多~

面頰方面,唔知影出黎睇唔睇得清楚,毛孔細左,
最勁係本身d面上面整傷左跟左我廿幾年既疤痕凹左入去既地方都漲返上黎~
冇咁凹凸不平,雖然未係100%平滑,但猜 諗過陳年疤痕都可以改善左咁多~呢個真係好驚喜~~~

而眼圈方面,因為好訓左,所以黑眼圈都明顯冇咁深色,同埋眼下面d油脂粒都小左^^
其實仲有一樣野係好明顯改善左既,就係個人真係白左,不過因為影既光線唔同,
所以呢樣好難影出黎比大家睇~
尋日我都上去俾Dr. Lai跟進下情況,Dr. Lai見我效果都唔錯~
仲俾我試服埋「20盈加」抗氧活化元,再約左兩星期後再跟進情況~
至於「20盈加」既效果,等兩星期後再同大家分享^^

沒有留言:

發佈留言