2011/03/03

初次遇上CELLUTION - Colli-G美白膠原淨肝素 -介紹篇


第一次上佢公司感覺唔差,好乾淨~坐左一陣填份表格,
之後就見到CELLUTION既創辦人Dr. Lai親自接見我~
過程都好輕鬆~主要都係問下飲食習慣, 皮膚有咩問題想改善咁~
Dr. Lai仲俾左D飲食習慣既提議我,希望我可以更加健康~
其實我最大問題係睡眠問題,訓得唔係好好,所以黑眼圈成日都跟住我~
而且皮膚有陳年暗瘡印,死都唔肯退......膚色唔係咁均勻,呢d都係我想改善既~

Dr. Lai就介紹我服用Colli-G, (HKD 1850 /60粒)
由多種天然草本植物精華及專利活化配方Uva-binine®製成,
能有效提升肝臟功能,針對抑制黑色素形成,提升真皮層之膠原蛋白彈性纖維之水平,
同時加倍推動淨肝、護肝之速率代謝。

我好小會食呢d藥丸,因為好怕唔知食左d咩落肚會影響身體~
不過clolli-G經香港浸會大學生物系科研及安全性測試(研究報告編號:SCS-2009-16)
為確保產品的品質、功效及安全性均達到最佳標準,
我們委託香港浸會大學生物系進行多項臨床功效、毒性及安全性測試。
個盒面都貼左係浸會大學測試既貼紙,所以都食得好放心^^

而且入面仲有中文說明書,可以清楚又了解當中既成份&服用方法~

扭開蓋仲有一層包住,確保密封,保持衛生,撕開之後又面仲有包防潮包包~~~
服用方法好簡單,第一星期每日服食1次,每次1粒,
由第二個星期起,每日服食1次,每次2粒或遵照醫生指示。如要得到最佳效果,應連續服食3個月。

見到藥丸真身啦,係膠囊藥丸,冇怪味,方便服用~
Dr. Lai話食左會易眼訓,所以建議我夜晚臨訓前食~
因為篇文太長,所以要分兩篇出,下一篇會寫埋用完既效果^^

2星期前有幸認識cellution~
CELLUTION其實係一間公司黎既~
以醫學知識探究細胞淨化為基礎,憑多項浸會大學生物系臨床科學測試作爲認證,
配合知識、經驗與智慧,薈萃出嶄新的自然理念 - D.N.A 抗衰老醫學,
創造歲月常青新領域,體驗新肌、新生命的真實見證 。

沒有留言:

發佈留言