2010/09/20

遲來的private shop +我的網名大解構

先講聲sorry,遲左交文,遲左不特止.....仲要因為呢牌搬屋超忙,搞到個人失哂魂,
今次可以去private 呢個活動本來真係好開心,點知去到我先發現......
我冇帶相機,連電話都漏埋係公司,真係有100個灰......唉......
所以呢篇文將會冇現場既相.....真係十萬個唔好意思.....希望大家會睇落去~

今次去private shop呢個function真係幾開心,可以見到好多平時上網見到既bloggers~
大會都介紹左好多private shop新一季既bra bra俾我地睇,真係好靚~
最勁係現場有model真人著,冇帶相機真係一大損失!!!!!

仲有個brabra尺碼表俾我地,咁就唔會買錯size既bra~幾貼心~

除外講解同model睇之外,大會仲安排左game俾我地玩,其實我都冇做過d咩,
只係行行企企咁~靠隊員既口才,我地個組嬴左呀,有100蚊朱古力coupon,正呀~
最後大會仲送左300蚊coupon俾我地買brabra,可惜我買唔到呀......

仲有一本好靚既記事簿同閃閃拉尺,咁靚其實我真係唔捨得用~真係多謝哂呀^^
小小題外話,今次大會俾個個名牌我地,竟然係出全名,多數都係出網名ga嘛~
所以好多blogger我都認得樣,但叫唔出個名lor~哈哈~
但因為有個名牌,我可以講下我個網名既來緣~
好多時d人問我叫咩名,我都唔知點講好,因為都唔係我英文名~
成日都要串一次出黎,or講: 我個頭像係薑餅人呀~咁大家先對我有印象.....哈哈~
有d人會當英文名讀,叫我hosy,當然我一定會應既~
其實我個網名只係我全名簡寫出黎~即係咁:

咁解釋一下,大家會唔會對我既印象深刻dd????
其實大家叫我咩都冇所謂,只要大家對我有印象就得啦~哈哈哈哈~

沒有留言:

發佈留言