2010/09/17

iblog - 獨特概念式眼鏡店~~好好玩呀^^


iblog呢個名好得意~尤其自己有打開blog,對個blog字好敏感~哈哈~
其實iblog係一間眼鏡店,淨係聽個名都聯想唔到同眼鏡有關~哈哈哈哈~
真係好多謝PR既邀請~好榮幸可以出席今次既活動~
其實今次係我第一次出席護膚品以外既function,係一間全新概念式眼鏡店既活動~
地點仲好近我~係沙田新城市廣場一期308舖,都好近火車站,好易搵~

因為我近,所以係第一個到達既人呢~佢地好細心,準備左美食俾我地慢慢嘆~~~
不過我淨係食左粒朱古力ja~因為怕食唔落閱飯~但返到屋企又好後悔冇食件cake....哈哈

仲有好正既COVA飲品~~~我飲左2杯熱朱古力~真係正到飛起呀^^

飲飽食醉後就認真咁行左一次間店,間店環境都好舒適,光光猛猛,令人好精神~
原來係名室內設計師潘鴻彬先生設計ga~大師級設計果然唔同d~~~~
佢都有好多品牌ga喎~有我最鐘意既rayban太陽超~

仲有日本國寶級手造鏡框大師- 小竹長兵衛先生整既眼鏡,副副都好靚呀.......
仲有好多日本藝術既鏡框,真係花多眼亂~~~好彩佢呢度d職員唔會sell你~
等你自己慢慢試到岩為止,真係好呀~我好驚睇野果時有個人係隔離跟住哂.....哈哈

等齊人之後,大會仲安排左個syslist講野一下點用眼鏡襯衫,下一季興d咩咁^^

跟住就到戲肉,介紹呢間舖最特別既地方,就係有2部magic mirror啦~~~~~~
magic mirror係d咩???佢係一部好似相機咁既野,當你揀好哂d鏡框就可以去影相,
咁就唔會唔記得自己試過d咩款啦~~~~即係好似我咁:

試左6副,可以即時睇返個效果~哈哈哈哈~不過好似學生相呀~~~~~~~~

佢最勁仲可以send返d相去自己個mail或者send去朋友既mail一齊揀~好方便呀~
而下一次黎只要入返自己個電話no.又可以睇返之前試過d咩~~~~正呀!!

最後都送張coupon同件t-shirt俾我地做紀念呀~哈哈~
今日都玩得好開心~仲識左幾個新朋友仔^^

沒有留言:

發佈留言