2010/05/20

yeah!!買到6月號steady - 送beams袋呀^^

今日返工經過 seven見到佢~

霧住返工會遲到都衝入去買左佢先~ 75蚊~~不過行到好遠先記得個職員冇俾印花我~~~激死!!
雖然我唔鐘意大口仔,但佢咁樣收埋我d印花我覺得佢好衰~哈哈哈!!
其實我買呢本野都唔係為左本書~~~~係為左個贈品啦~今期送beams袋呀~
上次agnes b搵左好多seven都冇得買,逼住買貴野~今次見到死都買左先啦~~~~~~~~~~
不過買左又好驚好似上次agnes b咁奶野~~agnes b果個太細~都裝唔到d咩既~
今次呢個又點呢~~~拆果時都好緊張下.......好彩.....都大過agnes b~哈哈哈哈

咁即係幾大呢~~~其實都ok既,可以放返本steady入去ga~今次實用好多啦~good!!!
質地都ok,唔係布袋,係令令地既質地,唔係好識形容,總之唔太薄但又唔係勁厚lor~
而且今次中間有得扣扭ga~~~真係好好多~不過入面就冇咩間格可言啦~^^

至於可唔可以上膊呢~~哈哈~我做左個真人示範~~~

對於我黎講佢係上到膊既,因為我比較細粒~~但我估高d既人就窄窄地啦~~~~
佢條帶中間隔離大楣係15cm到啦~~~大家買之前自己考慮清楚啦^^
而我自己都好滿意個袋呀~返工一流呀!!yeah!!

沒有留言:

發佈留言