2010/05/19

Shu Uemura綠茶抗氧化潔顏油~愛愛愛愛愛上你~


上星期五有幸出席 beautytalk xShu Uemura(植村秀)舉辦既Bloggers Gathering~
放工就準時 7:30去到apm既分店~呢間apm分店既室內設計係完全參照Shu Uemura日本表參道總店裝修既~

我地去果日仲係岩岩裝修完第一日開業~呢間分店煮係幾靚喎~好專業既味道。

大會好細心仲準備左一d小食同vitamin water俾我地~正呀^^

今次活動重點推介係綠茶抗氧化潔顏油同Summer Colours Gem Glam寶石姬系列~
特別是後者,靈感源自閃爍寶石盒在不同角度散發出耀眼光芒,兩樣都係Shu Uemura近期主打產品。

一開始由 beautytalk既代表alice講既句野~介紹下今日既活動~

跟住由shu uemura既 training manager Helen為我地介紹今日第一個主角~綠茶抗氧化潔顏油
仲請左我地熟識既 blogger出黎感受下潔顏油既威力^^

之後就請左個model出黎,教我地點可以化一個夏日彩妝~今次用左Summer Colours Gem Glam寶石姬系列~
model本身已經好好好好好靚女呀~真係羨慕佢咁好既皮膚~

過程係上眼影、眼線、隻睫毛、胭脂、唇膏、唇彩~跟住打陰影~

最後噴埋定妝水就大功告成啦~~~~

model見我影佢,仲埋個post俾我影,真係勁勁勁nice同靚女呀^^

唔經唔覺活動就結束lu~幾多gift放係度等我地^^

真係好多謝shu uemura除左送支綠茶抗氧化潔顏油之外,仲送左set 泡泡base、fdt同一支50ml既潔顏油比我地~正!!

試一試支綠茶抗氧化潔顏油既威力先~手上有眼影、胭脂、防水眼線 & 防水睫毛液~

加左一泵潔顏油,輕輕按幾下d化妝品都已經落得7788~~~~勁呀!
跟住加小小水等佢乳化,按多幾下就過水~

過完水,隻手好滑同好乾淨呀!!!!仲好似白左 d 咁~~~勁勁勁呀!
唔駛再過多次cleaner都已經好乾淨,仲唔會乾~good!!!!我愛上左你呀!!
最後真係要再一次多謝beautytalk xShu Uemura俾今次既機會我~
等我認識到一隻咁好用既product!!!

沒有留言:

發佈留言