2010/05/06

Johnson's ~ 最好始終係你^^

首先多謝HKCOSME.COM x johnson's俾今次機會我試用~今次試用可以俾我用速遞拎返黎真係好方便~
一打開個袋已經聞到好香!!!第一個印象已經好鐘意佢啦^^
入面仲有一份產品資料,真係好細心呀~~

我屋企本身都係用Johnson's baby 架啦~有相為證~除左呢2款我仲用過其他款ga~
藍色bb味啦、桃味、牛奶味.......差唔多隻隻都試過~哈哈

而全新的Johnson’s body care 系列就備有4 種不同配方~
「水嫩系列」、「淨白透肌系列」、「深層滋養系列」和「悠然舒緩系列」,
每個系列都包含了沐浴露及潤膚露,以針對不同女性的肌膚需要。
我今次試既就係「水嫩系列」啦~先睇睇產品介紹先:
Johnson's的強生美肌水嫩系列蘊含長效水嫩配方,成分包括乳木果、
荷荷巴油及維他命
E,為肌膚補充水分,一次過解決肌膚三大乾燥現象,保持肌膚潤澤一整天。
其水嫩效果用後感覺滋潤、肌膚不再繃緊,亦不會感到「黐納納」的感覺,
特別適合香港一年四季均相對潮濕和悶熱的天氣使用。
嫩成分包括:
乳木果:滋養成份豐富,容易吸收,深入滋潤,有效減少肌膚繃緊
荷荷巴油:最接近肌膚的天然油脂,有效剔走暗啞,回復肌膚光澤
維他命E:能深入肌膚並添上水潤,有效減退乾燥起皮現象

長效水嫩沐浴乳 750ml ($34.9)
呢隻沐浴乳真係好好好好好香呀~而家起泡都好容易~
沖完會覺得好relax,而家會滑左,又唔會乾"爭""爭",正呀!我好鐘意呀^^

24小時水嫩潤膚露 400ml $39.9
佢唔算好杰身,一般lotion既質地,不過都係好香既^^
用左之後d皮膚會冇咁乾,而且仲有光澤,最好既係佢潤得黎唔笠^^

用左佢差唔多一個月啦~覺得皮膚真係水潤左,冇之前咁乾~
我希望用落佢會繼續改善我既肌膚~夏天我要美腿示人呀~哈哈哈哈~ (當然仲要減小小肥)
而且佢價錢又大眾化,所以回購度係100%呀^^

沒有留言:

發佈留言