2010/05/04

slendertone腰帶大解構~

其實未中獎之前我對slendertone呢個牌子都好陌生~
雖然之前gathering工作人員都介紹左一次~但我用之前我都上網了解下^^
原來佢同一般市面上買到既減肥腰帶好唔同~一般果d都係戴上之後會狂震或者發熱~

而Slendertone 智能修腹腰帶就完全唔同,原理就好似美容院既修身機~
用 EMS(Electronic Muscle Stimulation)黎緞練肌肉~
可以達到做 Sit Up 既收腹、緊緻效果 ~用20分鐘就等於做左120下sit up~
之前其實我都試過自己做sit up~頭個幾日都好有恆心既,但之後做做下就冇左影......哈哈~
而家有左條腰帶就唔驚會偷懶~岩哂我呢d懶人^^

Slendertone 智能修腹腰帶戴果時都好簡單~條腰帶內側有幾個 gel pad,有助傳送電磁波~
用既時候只要中間位對準肚臍~側面2個pad就會針對個別肌肉黎~
用果時會初初會有小小痕~之後教大d度數就好似針吉既感覺,唔會痛~
適應左仲可以再教大d度數~加強鍛鍊~最好既就係佢用乾電~可以一邊帶住一邊做其他野~
用完20mins之後就將保護膠貼貼返上去,避免痴哂塵~咁就搞掂~非常方便~哈哈哈哈~
至於效果呢~哈哈~用多幾日先再講~

沒有留言:

發佈留言