2012/12/04

滋潤柔軟,纖纖玉手散發令人無法抗拒既海島之醉^^

pic
我覺得CRABTREE & EVELYN既攤位係佈置得最靚ga^^ 好有聖誕氣氛,配合哂主題呀^^
pic
攤位入面仲有好多CRABTREE & EVELYN既聖誕set~
當中golden petals同golden fig係重點介紹~佢地係今年聖誕限量版黎ga!!!
Golden Fig係果香,Golden Petals係花香,每件產品既包裝都好精美^^
pic
而我今次試既係CRABTREE & EVELYN India Hicks Island Living Hand Therapy ($ 395 /275g) 簡單介紹一下佢啦~India Hicks Island Living的靈感來自於她美麗的家----巴哈馬島~
來自於激情洋溢的美妙的大自然,沙灘上盛放的野百合,便是此款香氛的靈魂。
睇佢既介紹就覺得佢充滿熱情既感覺~哈哈~
pic
而且佢有效鎖住肌膚水分,令雙手肌膚從此告別乾燥~
迅速恢復肌膚的天然光澤,令肌膚如絲般柔滑,光彩照人。
質地都好似推,我覺得吸收都算快,好怕d修護霜用完會痴笠笠ga嘛~
pic 
味道方面,介紹話佢有野百合、柑橘、 橙花、 熱帶水果、 夏夜盛開的茉莉、
綠色的棕櫚葉與海風的微妙氣息,係果味和花香既組合~
其實我一向都有同用開CRABTREE & EVELYN既 ^^
好似Evelyn Rose、Rosewater、 Nantucket、、Lavender、La Source我都用過~
簡單黎講,呢隻味都係好香~不過比較其他味我覺得呢隻就濃左小小~哈哈~
總括黎講,氣味方面都ok既,可以淡味小小就更加好~
而效果方面,搽左手上面既乾紋明顯有改善~
效果係有,不過就唔係話keep得好持久,耐唔耐就要補返下^^
同埋價錢真係貴左小小,可以更加平就very good啦~

沒有留言:

發佈留言