2012/04/22

粉底粉底大測試^^


今次係一個好得意同公平既試用^^
因為係收到產品既一刻都唔知自己試用既係咩牌子~
而試用既就係2隻不知名既粉底,品牌A同品牌子B~

不過好不幸,我拎到果時發現品牌A個蓋爛左呀...而B果個又可以扭唔實,
搞到漏左好多粉底出黎.....好慘呀....
.
雖然淨返既份量唔係好多,不過都好彩每個品牌都夠我用JA^^
我試既2隻都係自然色,品牌A既比品牌B白,品牌B比較偏黃~

試上手就更加睇到2隻色係完全唔同,係2隻色系~

左邊既係品牌A,顏色同我既皮膚係Perfect match呀,而且推開都好水潤同薄~
右邊既係品牌B,顏色比較黃,用左有2節色,比起品牌A佢就比較厚身小小同乾小小~

試上面,品牌A既遮暇度唔錯,面上既暗瘡印呀、敏感出既紅印都遮得七七八八~
同埋都幾貼面,係返工到放工大概8-9個鐘,只要3,4點印一印油就OK,
而張相就係我放工時影既效果,都唔算溶妝好勁,唔錯呀^^

而品牌B,由於完全唔岩色,所以我冇辦法出街果時用,
不過我都特登係屋企試,同樣係8-9個鐘,比較之下,佢就比較乾,搞到我出油多左~
而且遮暇度冇品牌A咁好,個妝溶得比較快,睇黎品牌B唔係我岩我用.....

到試用完2隻粉底之後就可以再上去拎禮物啦,未上去都唔知自己究竟拎品牌A定B 架~
好彩,我拎到既係品牌A,原來係ZA既真晳美白護膚粉底液,
佢個粉餅同化妝品我都有用ga~都係一樣好好用^^

  • 水潤質感,柔滑易推,塑造啞緻透薄的持久粧效。
  • 無瑕亮肌粉末,蘊含「扁平粉末」及呈圓球狀的「內部打燈粉末」,
         透過光線折射,修飾膚色暗沉及斑點。
  • 零毛孔粉末,高度遮瑕,徹底遮蓋毛孔及瑕疵,粧容貼服而不厚重。
  • 高穩定性維他命C,減淡色斑及痘印,深層美白。
  • 添加護膚成分,包括維他命C及E、礦物及透明質酸,上粧時持續修護肌膚,
         預防粧容因氧化而導致膚色晦暗蠟黃。
  • SPF25 PA++,阻隔紫外線A、B,保護肌膚。
    佢仲有3隻色選擇,OC00 適合純白肌色 OC10 適合自然肌色 OC20 適合健康肌色~

    今次試用既方式我其實幾鐘意,因為可以憑感覺用,
    用完先知自己用緊咩牌子感覺又好得意^^希望以後都會有d咁既形式試用啦~
    不過其實我都好想知埋品牌b係咩牌子~唔岩自己用都可以認住唔駛買嘛~哈哈

  • 沒有留言:

    發佈留言