2012/01/09

好吸引既Happy 25 ! 巴黎美麗之旅^^


上星期六好開心去左一轉巴黎呀!!!哈哈~
其實我係去左Sonia Rykiel既
巴黎美麗之旅化妝工作坊~
當日活動好豐富呀~
入到會場已經見到Sonia Rykiel既精心佈置~
因為今次SONIA RYKIKEL 既主題係2012年將迎來25th 週年的慶典,
在這新的季節.新的人生,讓我們開始這巴黎之旅,
無論早晨、日光與夜色美麗景色,
都轉化成一幅幅代表著不同色彩與氣氛的油畫,
將巴黎的最美色調呈現於你的臉上。
所以都見到佢地放左3幅以畫入妝為題既poster~

而今次既主角春日彩妝系列仲隨處可見,任試任玩tim~~!!
呢set係巴黎之旅彩妝套裝(限定 3 種  $520/Set)
入面有:
VELVET EYESHADOW 絲魅眼影霜13ml x 1      
SOFT BLUSHER 柔麗胭脂霜13ml x 1               
EXQUISITE GLOSS 豐緻唇彩13ml x 2
入面dcolour真係好有春天既感覺同埋好上色ga~~~~!!

仲有新加入雙色眼影炫麗雙色眼影系列中的 5 種全新配搭( $200/2g 新 5 色)
漂亮發色與絲滑質感 ,演繹出閃亮的色彩美學, 凝聚不同色彩層次,打造出炫目亮麗的精緻眼妝。
同埋純魅彩漾唇膏($180/4g 新 5 色)
由純美可愛到成熟艷麗的 5 種不同印象,絶對找到多於一種適合你的色調。
利用每種色調的氣質,將自己融入不同的角色演繹之中。

之後就由SONIA RYKIEL 國際化妝總監 MR. OKAZAKI示範點化一個巴黎彩妝~
MR. OKAZAKI係一個好nice既大師呀~

仲安排左美點俾我地食,真係好好好貼心呀!!!
睇完大師化,之後就到我地自~落手1落腳化啦~化得最好果個仲有大獎tim ga~!!
不過我就拎唔到獎啦,不過可以試哂Sonia Rykiel既化妝品已經好幸福~
佢個粉底超滑同埋d眼影好顯色ga!!!好正呀~

當日既妝容,真係零技巧都可以化得好出色^^
呢個春日彩妝系列既化妝品真係超顯色,第一次唔駛用大機都可以影到咁顯色,
冇俾相機食哂d色呀~同埋個胭脂、唇彩色都好自然~好滿意呀!!

我仲有幸同MR. OKAZAKI大師合照呢,真係好nice呀!!!
最後大會送上炫麗雙色眼影、純魅彩漾唇膏同埋一本好靚既記事簿作為紀念^^
我得到既眼影係15 SIGH: 散發精緻光芒的酷惑眼睛
Silver Gray (上層) x Brilliant Blue (下層)
包裝簡而靚,用手指直接上都已經出色~

而唇膏我得到43 TURKEY RED
充滿時尚優雅與東方色彩美
偏光珍珠 (銀色),珍珠 (銅色及金色)
我未試過用啡系既唇膏~真係要試清楚先^^
如果大家對sonia rykiel有興趣,可以add佢地SONIA RYKIEL facebook
咁就可以最新最齊既產品消息都可以第一時間知啦^^

沒有留言:

發佈留言