2012/01/16

Be Our Samantha Girl~Samantha Thavasa華麗登場^^


日本大紅既Samantha Thavasa首間香港店終於係112開幕啦~
當晚好開心有份出席佢地係O ZONE搞既opening party~

入到會場到處都可以見到Samantha Thavasa字眼~
同埋有好多不同國藉既明星、model到場支持呀^^

香港代表有莊詩敏、丘凱敏等等......
日本代表當然有代言人蛯原友里、松岡李娜.....
個個真人都好鬼靚,仲要係好nice tim^^

外國代表就好多人啦,不過我全部都唔識邊個打邊個~哈哈~
個個都好nice同埋超級高,我企埋去真係好似小矮人咁......^^

仲有一個zone show左Samantha Thavasa既靚袋出黎,
Samantha Aimee
系列就好得意,有隻好大既熊你掛住ga~可以任試任影,真係個個都好想要呀!!!
除左靚人靚景靚袋睇之外,仲有美酒坐餚供應~
一邊飲美酒,一邊欣賞Samantha Thavasa安排既show,
不過我生得矮,一幅相都影唔到~哈哈~
幸好在場有識既朋友係度,所以當晚真係玩得好開心呀!!

第2日就去左Samantha Thavasa位於銅鑼灣time sqare既專門店參觀下~
佢設係地庫,一眼就望到,好容易搵到呀~

我好鐘意間度既裝修,好夢幻,一入到去就有開心既感覺咁^^
除左係opening party見到既Samantha Aimee系列之外,仲見到有winnie the pooh、micky mouse系列tim~

仲有我最鐘意既hello kitty系列tim呀!!!!

除左袋之外,Samantha Thavasa仲有銀包、飾品、iphone case、
行李箱、鎖匙扣、手錶等等.....真係應有盡有~
每一樣都好女仔,我諗男仔情人節係度是但買樣野,女朋友都實鐘意呀!!

之後仲有一個mix & match既小遊戲玩,揀個袋襯返自己個look~
我好鐘意我手上個袋呀!!!!個款好易襯,襯咩都得呀~~~
當然最後我都冇win到啦~哈哈哈哈~
去到2日活動,得到好得意既小禮物~
估唔到連利是封都有,好實用呀^^

不過我最鐘意始終係佢~hello kitty呀^^
今次Samantha Thavasa舉行既活動真係玩得好開心呀!!!

沒有留言:

發佈留言