2011/08/06

包面變V面,緊緻輪廓冇難度~

我唔算肥,但有一個大包面令我非常煩惱......
嚴重到諗過削骨,不過我怕痛又怕死...當然冇咁既勇氣啦.....哈哈
上星期收到好消息就係抽到中試用CLARINS既 纖顏緊緻精華....
我真係極度需要,好希望佢可以幫到我~
所以我第一時間就去左clarins又一城分店試下CLARINS 纖顏緊緻精華威力~
去左時ba小姐好有禮貌叮,專門店都有好多個V字,好搶眼^^

之後ba小姐就講解一下 纖顏緊緻精華有咩成份,
仲續個步驟教我點用,真係好細心呀~

佢真係幫我由toner用到去防曬,過程講解得好清楚,仲教埋我點按摩tim^^

今次試既就係佢,CLARINS 纖顏緊緻精華 ( $ 520 / 50ml)
纖顏緊緻精華是首個為亞洲女性研製的緊緻輪廓精華,
具有兩項國際專利的植物萃取成份,冠笲花、娑羅果和亞馬遜巴香草。
冠笄花具有強效的消脂功能​,娑羅果有效去除水腫,亞馬遜巴香草防止脂肪積聚,
有效促進新陳​代謝,三分鐘迅速提升面部輪廓。
試用測試結果證實使用 CLARINS 纖顏緊緻精華四星期後,
面部全面纖瘦達15.9% 而下巴纖瘦達14.7% 。
設計係方便使用既吱吱裝,除左第一次用要按多幾下之外,都好好吱,
好容易控制份量,唔會太多或太小~

而佢個樽口設計都好特別,係完全密封式,非常衛生!!
初初我唔知都以為佢要開蓋ga.....

初初我唔知都以為佢要開蓋ga.....不過只係輕輕按,
乳液就會係小隙果度出黎,幾得意~

而佢既質地算係杰杰地,唔係好稀,搽既份量我就按兩下,
之後係掌心warm up佢,跟住搽上去按摩一陣就吸收哂,一d都唔笠~
仲有就係我好好好鐘意佢陣味,好清香,好正!!

最靚既V型面係呈90度,咁未用之前,我用左佢把尺度下個包面,
唔度由至可,一度真係把幾火!!!

差唔多120度!!!!!駛唔駛大到咁過火先......
所以之後7日我都好努力搽,博命搽希望塊面可以冇咁大~
其實我都唔貪心要V型,細返小小有下巴都好滿足GA啦....

用左7日後,已經見到個下巴啦,好開心!!!!
塊包面好似真係收左水咁,冇咁大塊啦~~~!!!!
我會繼續努力用,睇下用足佢一個月係咪真係可以變V型面先~
真係好期待呀!!

沒有留言:

發佈留言