2011/08/19

藍苺味的護髮好朋友^^

對佢個外貌真係好有親切感,因為細細個用既槳糊同佢差唔多^^
佢係Fueki好朋友系列護髮新成員 - Fueki好朋友免沖洗藍莓秀髮修護霜($83 /50g)
收到佢果時真係好開心,因為佢既外型實在太可愛啦~~~
成分
- 高效補水成份:13種氨基酸及植物由來成份Ceramide-  抗氧化成份:珍珠由來成份Conchiolin功效及特點- 清香藍莓味- 質地清爽,毫不黏膩,用後無須沖洗-  改善髮質效果顯著,令受損秀髮回復健康,亮麗光澤- 特別推薦給染髮、乾燥髮質及經常使用風筒之人仕使用
眼仔碌碌真係好得意~頂帽仲要咁sharp,真係好搶鏡~
幫佢除左頂帽,仲有層膠紙封住,等佢唔會周圍漏~
雖然佢呢個設計好得意,但頂帽開多幾次之後就蓋得冇咁實,
呢方面我覺得有改善一下更加好~

打開蓋,聞到陣陣既藍苺味,好香,仲好sweet既感覺tim~
質地好輕盈,我覺得佢有小小閃粉係入面咁,因為係陽光下面佢佢係閃閃地既~
用法好簡單,取適量在手裡,然後按摩在清潔的秀髮上,
乾或濕髮時都可以使用,濕髮使用時請先以毛巾輕柔地拭去頭髮上過多水。
我覺得佢好岩好岩我呢d懶人用,夏天你要我自己焗油真係慘咁登天,
一來我頭髮及腰好長,二來焗油真係好哂時間呀......
而用佢我覺得方便好多,佢乾濕髮都用得~
夏天用左都唔會笠痴痴,髮尾d開叉都小d~
最好係用左佢d頭髮好香,心情都開心d呀^^

沒有留言:

發佈留言