2010/12/16

OLAY新生高效夜間緊緻嫩膚凝乳 -令我更有自信^^

自從上個月去完olay既blogger聚會之後,收到2樣產品~
唔覺唔覺已經用左差唔多一個月係時候同大家分享下^^

今次試用既就係佢地2個啦,左邊既係新出既OLAY新生高效夜間緊緻嫩膚凝乳~
右邊既就係大家都好熟悉既OLAY新生高效緊緻護膚霜啦~~~
今次兩樣我都好認真去試,成個月都係用佢地2樣ja~

先重黠介紹下新出既OLAY新生高效夜間緊緻嫩膚凝乳 HK$239.9/50g
佢既主要成分有:
乙醇酸 (Glycolic Acid)
* 從甘蔗中提取的天然成分,性質溫和,適合敏感肌膚。
* 滲透至肌膚上層,解開死細胞之間的聯結,促進角質的自然更新,嫩膚緊緻。
* 能夠起到保濕的作用,並能吸取其他保濕因數進入到新近角質脫落的表層肌膚裏,為肌膚提供源源不絕的水份。
氨基酸肽複合物(Amino-peptide Complex)
* 被稱為「膠原蛋白合成的啟動器」的氨基酸肽複合物,能促進肌膚表層細胞再生,強化肌膚保水屏障、保持肌膚水潤。
* 促進膠原蛋白增生,減少膠原蛋白流失,並有抗氧化功效。
透明質酸 (Hyaluronic Acid)
* 獲醫學美容界認同其補充肌膚水分的功效;最強效的透明質酸,能有效鎖緊98%水分,使億萬個細胞水感充盈。
* 給肌膚很好的支撐,和膠原蛋白完美配合。

支出黎係gel狀,仲有d金色閃閃下,好鬼靚^^
質地好易推,份量唔需要多就夠搽全面,搽完仲吸收得好快~

搽完會冇咁乾,但未到好潤既感覺~~~
不過我鐘意佢唔笠,同埋搽完真係d皮膚真係變得滑左^^

OLAY新生TM高效緊緻護膚霜 HK$239.9/ 50g
主要成分有:
氨基酸肽複合物(Amino-peptide Complex)
* 被稱為「膠原蛋白合成的啟動器」的氨基酸肽複合物,能促進肌膚表層細胞再生,強化肌膚保水屏障、保持肌膚水潤。
* 促進膠原蛋白增生,減少膠原蛋白流失,並有抗氧化功效。
透明質酸 (Hyaluronic Acid)
* 獲醫學美容界認同其補充肌膚水分的功效;最強效的透明質酸,能有效鎖緊98%水分,使億萬個細胞水感充盈。
* 給肌膚很好的支撐,和膠原蛋白完美配合。
珍貴海洋蛋白 (Marine Proteins)
* 被科研人員譽為與黃金一樣珍貴的海洋蛋白,能有效改善肌膚鬆弛問題,幫助肌膚保持彈性,猶如為肌膚增生膠原蛋白。

super cream其實大定都好熟識,而我本身都有用過~
我鐘意佢本身跟埋棒棒,唔駛下下用手指了落去,感覺衛生好多~
佢質地比高效夜間緊緻嫩膚凝乳杰,係cream狀既~
好就好在佢係潤而不笠,推幾下就吸入哂~正呀!!!

用左呢2樣產品真係令我好滿意呀,一來價錢唔貴,
二來真係有效果睇到,我覺得d毛孔細左,同埋滑左^^
而家真係素顏出街都唔怕呀~~~

沒有留言:

發佈留言