2010/01/15

IPSA玻璃瓶設計 - Colour Of The Rainbow^^

今次ipsa除左試用產品之外,仲有個玻璃瓶設計比賽,要用環保黎做設計概念~
環保我諗起廢紙回收,節約用水,停車熄匙.......但呢d野點放入設計呀......
再諗下....終於諗到愛護大自然~大自然~我最鐘意就係彩虹,貪佢夠神秘~唔係成日都見到~
同埋彩虹俾我既感覺係充滿希望~所以就決定整彩虹啦^^
IPSA附送既環保玻璃珠~

我鐘意分好哂顏色先開工,雖然好似好無聊咁...哈哈~
分好之後先知原來有顏色既都唔係好多,黃色仲要得幾粒ja....最多既係透明色~

一路睇電視一路貼,原來都唔係想像中咁簡單~坐定定足足貼左我2個幾鐘呢~~
製成品雖然唔係話好靚,不過我自己都幾滿意~哈哈哈哈~
sorry~我係電腦"奇才",我見其他sis整到360度轉住黎睇好靚~
可惜我唔識整d咁高深既野,唯有影相慢慢轉俾你地睇~再靠你地豐富想像力想像下~哈哈~
正面:

右側面:

背面本來我冇設計到ga,不過媽咪話空洞洞唔好睇喎~
所以我又整左粒希望之星上去~哈哈~

左側面:

反返黎正面重溫一下~哈哈

希望我既"希望彩虹"同"希望之星"得到各位既歡心,投我一票^^
同埋希望大家愛護我地既地球,為環保出一分力^^

***********************************************************************************
************************************************************************************

沒有留言:

發佈留言