2010/01/21

物輕情義重

其實已經係聖誕既時候收到既,無錯...係聖誕.....
我承認我係懶.....拖左咁耐先出文.......
話說我係一間蚊型既日本公司做既,得一個同事~
呢個同事對我好好,我地相處都好融洽^^
咁平安夜果日一返到公司,就見到臺面放左盒野係度~
原來係同事送俾我既聖誕禮物^^
一盒特別版既DOVE青蘋果味朱古力~我未食過呢款呢~應該話見都未見過~

忍唔住食左2粒先記得影相~哈哈~一盒得6粒小左小小~不過心型好靚呀~
食落去甜甜地,有小小青蘋果味,都算幾好味~不過我都係鐘意黑朱古力多d~哈哈
我覺得最特別唔係粒朱古力,反而係張包裝紙~see~~

每一張都有唔同既字句,都幾有鼓勵性~
本來諗住留返2粒,如果老闆鬧我我食左會開心d~
但諗諗下老闆從來都冇鬧過我...所以.....唔駛一日盒野已經俾我消滅左....哈哈
雖然只係一盒小小既朱古力,但真係物輕情義重,
我完全感受到我同事有幾錫我~須係好開心有個咁好既同事~哈哈

沒有留言:

發佈留言