2010/01/02

Garnier之眼look look~look走大眼袋

先多謝garnier x theztyle咁貼心既安排,上次試完水潤凝萃密集保濕精華,
上去影完廣告相之後,可以順便選擇試唔試埋水潤凝萃密集保濕眼部按摩筆,
見佢話可以去眼袋同浮腫,咁我梗係好有興趣試下啦^^

外型keep住係好清新既綠色,而家樽身好好渣手,good!

扭開個蓋,有粒鐵珠係頭,方便look眼同埋按摩,唔駛用手搽真係好好好方便呀!
我好欣賞佢呢個design,岩哂我呢d懶人^^

d精華係gel狀,而且好快就吸收哂,加上唔會笠,
我用左冇出油脂粒呀,好似好過用cream狀~

未搽時,化左妝但都有cover唔到個眼袋同埋黑眼圈..........

用左大概十幾日,素眼影幅相比較下~
我自己就覺得個眼袋真係收細左小小,雖然黑眼圈依然係度....
但佢支野又真係冇講過話可以淡化黑眼圈...不過我都覺得淡左呀~
總括黎講,用左唔夠2星期都有咁既效果我已經好滿意啦,
畢竟得咁小時間,加上eye product黎講我覺得佢一d都唔貴呀~
我會keep住用睇下遲d效果會唔會明顯d先^^

沒有留言:

發佈留言