2009/12/29

MAYBELLINE VOLUM’EXPRESS Magnum試用 +Makeup Contest比賽~真係獻醜...

先多謝Maybelline X theZtyle俾今次試用活動既機會我~
其實我一直都係用開maybelline d 睫毛液,今次出左新野都好想試下^^
今次試用既係MAYBELLINE VOLUM’EXPRESS Magnum 瞬盈睫毛
外型肥肥粗粗,黃色搭紫色字,好sharp!!

拎到手急不及待開黎睇下,個掃頭真係比一般果d大,
一掃已經掃滿d睫毛,用起黎都好方便~不過唔知係咪新開~
我覺得好似比較濕咁,要拎出黎一陣我先搽上d睫毛度~

至於效果嘛,官方介紹係9倍豐盈,極緻濃密,
先睇睇我搽左之後既效果~睇一幅素眼:
搽左之後,正面:

側面:

咪埋眼:

整體效果,我真係好滿意,因為真係幾大分別下,
不過我就覺得長既效果比濃密果方面做得更好,
係側面張相就睇到真係又長又彎...i love it!!!!!!!
滿意滿意& 滿意!!!!
最後就係Makeup Contest既相,其實呢度咁多高手,都冇可能會羸,
至在參與玩下,所以化得唔好大家唔好笑得咁大聲....哈哈
為左尊重大會,我眼影同唇膏都用返maybelline既產品^^
以下係化妝用品,只有3樣....小得可憐:

化好妝:

我影左好幾次,不過都係食哂色,
而家我一開眼,就連眼影化左咩都睇唔到........唉~
我已經盡哂力,唯有咪埋眼盡量影多幅~

如果各位會鐘意,請投我一票~~
我係hosy214呀~~~thx^^

沒有留言:

發佈留言