2009/12/07

買到筍野~超抵既圍巾^^

日要ot遲左返屋企~先可以發現到佢~因為佢係係街邊d車仔檔買返黎既^^
其實平時我都好小會留意d街邊檔賣咩....不過見佢掛出黎果幾條都好靚~
加上佢係獨立包裝唔會俾人摸過哂~一聽埋價錢~
哇!!平成咁......結果我竟然同d師奶一齊逼......哈哈~而家諗下都覺得搞笑~
買果時有好多色同款揀,但又因為包住左摸唔到佢d質地唔敢買多幾條...
最後我買左一條暗桃紅色既~有d花係上面我覺得好靚~
俾大家睇下相先:

返到屋企拆出黎睇....好軟...一d都唔吉~仲要係超大條~
佢寫係頸巾....但仲大過披肩lor~我覺得成張飛氈咁.....哈哈~
用過佢,覺得佢都保到暖~真係唔會入到風ga喎^^

講左咁耐都未講價錢~佢真係抵抵抵抵抵都爆!!
只係15蚊!!!係香港買15蚊我真係範得抵到爛~
而家好後悔冇買多幾條~哈哈
分享完畢^^

沒有留言:

發佈留言