2009/11/17

theZtyle X Skinvitals 試用一星期報告^^

首先多謝theZtyle X Skinvitals 俾機會我參加今次既試用~
先睇下有咩試用品先,一共有六樣野:


LIFT*提升緊緻日夜乳液
LIFT* 抗氧化緊緻精華
LIFT*多胜肽去皺眼霜
LIFT* 潤澤豐唇精華筆
Q-LIFT* 抗氧化緊緻
面膜EYE-LIFT* 抗氧化緊緻眼膜

第一樣要講既就係LIFT* 潤澤豐唇精華筆

佢係唇掃設計,而且一扭d精華就會係個掃上面,非常方便~
初初用果時我覺得個掃硬小小,有dd吉咀,但用幾次就冇呢個情況發生~
6樣試用品之中,我最鐘意呢樣,因為佢係最快見到效果既~
用左佢唇紋會減小,而且一d都唔乾~好正^^基本上由包裝到功效我都好滿意~
唯一壞處就係佢都比較貴,129蚊得3.8ml,不過用哂我諗我會回購^^

之後講既係LIFT*提升緊緻日夜乳液

佢包裝係牙膏裝有咀頭"吱"出黎,用起上黎都好方便~
而且我偏愛牙膏裝既產品,因為用到尾可以將佢剪開,一滴都唔會哂^^
而質地方面,佢上面後都好容易推開,吸收都好快~
feel到係潤左同埋滑左~40ml都係159蚊^^價錢都好合理~
跟住就係LIFT* 抗氧化緊緻精華

細細支既包裝,不過好多品牌精華液都係咁細支~
都係"吱"出黎既,但呢支就係硬樽裝,我未試過個頭可唔可以扭出黎,
所以都唔知可唔可以用到佢一滴都唔哂,
而佢質地係gel狀,相入面份量已經夠搽全面,搽完我慣左輕輕拍面,
等佢快d吸收,吸收哂會feel到水潤左,即時冇咁乾,呢支都係正野^^
不過都有小小既唔好處,就係包裝個蓋,我覺得好難cup得實,
次次cup落去果時都會按到d精華係個蓋上,我覺得咁樣好哂野....
之後就到LIFT*多胜肽去皺眼霜

佢包裝外表同精華係一模一樣,都係細細支既~
但質地就係介乎lotion同cream之間,支一粒豆仔既份量就夠~
老實講,唔係用左好耐,好明顯既效果就未見到,
不過都覺得眼袋位收緊左小小,firm d,黑眼圈仲有係度但就冇咁深色~
我覺得短短既時間都有小小既效果已經算係一支好用既eye cream啦~
因為之前試過用其他哂一支都唔覺得有咩效果可言....
而且eye cream黎講,佢149蚊都唔算貴呀~用哂如果有明顯效果我都會回購^^

最後一次過講埋Q-LIFT* 抗氧化緊緻面膜 & EYE-LIFT* 抗氧化緊緻眼膜

先講面膜,佢係我除左SK2之外,用過最有份量既一塊Mask,
一張已經有成25ml既精華,即係full一張就好似搽左佢一支半既精華上面,
未敷諗下都覺得塊mask好勁!!!可能份量多,所以一盒mask得3塊,不過以79蚊既價錢都ok呀^^
我敷左around 15分鐘左右,敷完會按摩下,等d精華吸收多d,
敷完感覺當然會好水潤,乾紋都小左d,話哂有成25ml既精華係唔同d既^^
而 eye mask,今次係我第一次用eye mask,都算易handle呀^^
一對有5ml既精華,即係1/3支精華^^主要功效係提升眼部肌膚,
都係果句啦~眼既效果唔會話即時有好明顯既改善,提升我就暫時feel唔到,
不過都有firm左既感覺,可能full多幾次效果會明顯d^^
總括黎講,我都係第一次用skinvitals呢個牌子,
佢俾我既印象都幾好,有幾樣product我都會考慮回購~
希望睇完我既分享會令你地更加了解呢個牌子既產品啦^^

沒有留言:

發佈留言