2009/11/20

theztyle x Sofina beaute試用 (內有甩皮鼻相....慎入)

多謝theztyle x Sofina beaute俾我今次試用既機會,
中到呢set真係超超超超開心,因為我係極乾既人~
好想親身體驗一下sofina新產品既威力^^
先睇下8位靚靚佳麗既大合照

藍組分別有:
Sofina Beaute Massage Foam Cleanser 活氧碳酸潔面泡沫
Sofina Beaute make up cleaning cream 豐潤卸妝乳
Sofina Beaute Lotion 活膚露 II
Sofina Beaute Emulsion 活膚乳液 II
Sofina Beaute UV Cut Emulsion Moist SPF24 PA+++ 防曬活膚乳液
粉紅組分別有:
Sofina Beaute Wrinkle Sheet Pack 重點提升抗皺眼膜
Sofina Beaute Deep Moisture Cream 高滲透保濕精華霜
Sofina Beaute Wrinkle Essence 提升抗皺精華素
先講活氧碳酸潔面泡沫同豐潤卸妝乳

質地相,左為活氧碳酸潔面泡沫,右為同豐潤卸妝乳
呢支活氧碳酸潔面泡沫其實我自己都用開,
佢既用法實左太方便,而且又係mousse,
吱一下已經夠全面用,洗完都唔乾~
仲可以敷係面大概一分鐘左右,令皮膚更有光澤~效果更明顯!!
而豐潤卸妝乳,我就第一次用乳狀既,平時都係用oil落妝,
估唔到佢呢隻又幾好用,洗完之後一d都唔乾,好乾淨!!
而介紹書仲話防水既眼妝都落到,下次一定要再試下係咪咁勁先!!

跟住到活膚露 II & 活膚乳液 II

活膚露 II 好似爽膚水咁用就得,我直接用手上,
呢隻有小小香味,幾好聞,用左潤得黎幾爽,唔會笠~
用完覺得D皮膚好似水潤左,冇之前咁乾~活膚乳液 II呢隻都姆好用,吸得好快,
搽完活膚露 再搽佢,其實都已經feel到d皮膚水
潤左^^
而防曬活膚乳液,sorry,我唔記得左影相~
佢係俾左防曬SPF24度PA清爽d既我,
係lotion既質地,剛搽完有小小笠,不過過一陣就好d,
我估應該係我搽得太多~ 哈哈~
終於都到主角出場: 高滲透保濕精華霜

呢樽係我全set野入面最最最期待試既,因為個個都講到佢咁好~
用過之後,果然係名不虛傳!!睇落去係cream就好似好笠咁,
其實搽上面一d都唔笠,吸收得好好,吸完就好似飲飽水咁~
總之個感覺好good!!!最好就係眼、唇位都搽得^^
390蚊買到盒萬能cream,其實除返開都好抵!!
而提升抗皺精華素 &重點提升抗皺眼膜

提升抗皺精華素 &重點提升抗皺眼膜可以一齊講,
2款我暫時都係用係眼度,未試過用係法令紋度~
唔....對呢2款產品都冇咩特別既評價,只可以話冇出油滋粒~
同d乾紋小左小小小小啦^^要用多一段時間之知^^
總結,成set野我都好滿意佢既表現^^
對我既講佢真係work,同埋見到效果~口講無憑,睇相最實際!!
送上試用前後既相片,一齊感受下sofina威力!!
先講明試用前幅相我自己睇返都落得恐怖...唉....
唔怕既就自己睇啦.......

試用前,因係我有鼻敏感,加上天氣太乾...所以個鼻就搞成咁...唉

試用左1個星期後,哈哈哈哈~係咪好勁呢,雖然仲有小小乾,
但已經冇甩皮咁恐怖啦....呢set野對我起左好大功效^^
希望大家睇完會更了解sofina既產品~
再一次多謝theztyle x Sofina beaute俾我今次試用既機會,
我個鼻先有救ja!!!thx so much^^

沒有留言:

發佈留言